wij aten meestal op de bank. maar sinds dat ik weet dat we zwanger zijn altijd aan tafel, straks eten we ook aan tafel, alleen op zaterdag eten we op de bank, dan eten we makkelijk!
Hier bijna altijd aan de tafel... 1 of 2x per maand eten we eens bij de bank. Een pizza ofzo. Ik vind op de bank eten niet asso maar vooral met kleine kids vind ik het wel belangrijk aan tafel te zitten...
Zo goed als altijd aan de eettafel, gezellig! En sinds een paar dagen zetten we Lola op een verhoging in d'r wipstoeltje erbij. Ze heeft rond etenstijd haar huil uurtje en nu we haar erbij zetten is ze volop geluidjes aan het maken en aan het lachen, wij dus ook. Echt heel gezellig en leuk om nu al met z'n 3en aan tafel te eten. En soms komt het voor dat we op de bank eten, maar dan kan ik niet laten om de salon tafel toch even gezellig te dekken zoals ik dat bij de eet tafel ook doe. Groetjes, Mirelle.
Op de bank vind ik inderdaad behoorlijk aso! En al helemaal voor de TV. Alsof je elkaar niets meer te melden heb.....
sinds dat mijn dochter aan haar eigen tafel wilt eten, eten wij lekker gemakkelijk aan de salon tafel en haar tafel ernaast... strax met luca tja of weer terug aan tafel of bij zijn zus aan tafel hihi ik weet niet het nog niet.. als ik strax weer werk, is etens tijd de enigste tijd waneer we compleet zijn en dan vind ik bij de bank veel gezelliger.
Wij eten altijd aan tafel, vind het niks op de bank! Het komt heel af en toe wel voor dat we op de bank eten, maar alleen met een bord macaroni ofzo....
Wij eten meestal aan tafel en soms op de bank. Ik vind het zo ongezellig om op de bank te eten , omdat je dan 9 van de 10 keer toch alleen maar naar de " poppenkast " gaat zitten staren ipv een goed gesprek voeren. Vraagje voor de dames die nu op de bank eten maar straks als de kleine er is aan tafel willen gaan eten. Waarom pas na de bevalling? Is het dan ineens verkeerd om voor de buis op de bank te gaan eten? Ben je niet bang dat je toch weer in je oude patroon terugvalt?
Wij eten altijd aan tafel.. Vind dit gezellig en dan kletsen we zo lekker. En ik geniet dan veel meer van het eten. Heel af en toe eten we bij de tv op de bank. Maar we vinden dit zelf niet echt prettig.
Ik ben aan tafel gaan eten als onderdeel van een soort dieet. alleen al deze maatregel helpt zo goed, dat in 2 weken 4 kilo ben afgevallen, omdat ik langzamer en meer geconcentreerd eet en dus eerder vol zit.
Wij aten altijd op de bank,maar krijg er de laatste tijd ontzettende last van in de maag. Dus nu aan tafel. Is eigenlijk ook net zo gezellig,beetje kletsen ipv altijd naar die tv te kijken. Straks als de kleine er is willen we sowieso aan tafel gaan eten.
alleen op zondag eten we bij de tv, gezellig met life and cooking. de rest van de dagen eten we aan tafel. vind het huiselijker staan met de pannen op tafel.
Nou wij deden t uit gemakzucht. En waarom na de bevalling? Pas nu Justin met de pot mee eet haha.. omdat je als ouder zijnde toch t goede voorbeeld wil en hoort te geven vind ik. Daarom. En 'terugvallen'? Nee, hoezo?
Wij eten altijd aan tafel. Ook toen we nog met z'n tweeen waren. Veel gezelliger! Tijd nemen voor elkaar.
Wij eten altijd met brood eten gewoon op de bank & met makkelijk eten (bijv. patat, pizza ofzo) ook op de bank. Maar normaal gesproken gewoon met avond eten (groente enzo) eten we altijd wel aan de tafel!
Wij aten eignlijk nooit aan tafel maar sinds de verbouwing en de nieuwe keuken hebben we voorgenomen om aan tafel te eten. De tafel kon nooit goed staan was eigenlijk te groot maar we hebben nu een stuk muur weggehaald en de kan de tafel fatsoenlijk staan en kunnen we er aan eten hihi.
wij zijn toch verre van aso tis gewoon lekker makkelijk dus tja denk dat dat wel meevalt... enne we hebben elkaar genoeg te melden hier hoor, zowel onder het eten (op de bank) als ervoor - erna etc etc misschien als jullie thuis op de bank zouden eten jullie elkaar niets te vertellen hadden?
Wij eten altijd aan tafel. Op de bank vind ik niet prettig. Daarbij is het voor ons een moment om even te kletsen en naar elkaar te luisteren. Tuurlijk kan dat de hele dag maar zeker na een werkdag is zo een moment fijn. We hebben ook nooit de tv aan tijdens het eten, even aandacht voor elkaar. Ik vind het ook belangrijk mijn dochtertje dit bij te brengen. Als ze nu met etenstijd wakker is dan zit ze er al in het wipstoeltje bij. Ja ze mag echt nog in de box of slapen als ze dat liever wil maar het is al gewenning om het zo te doen.