Eten jullie makkelijk op de bank of uitgebreid aan tafel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar en hoe eten jullie?

1. Altijd aan tafel, vind op de bank aso staan..

2. Meestal aan tafel maar t komt voor dat we op de bank eten..

3. Sporadisch aan tafel, alleen als we eters krijgen..

4. Nooit aan tafel, lekker loungen op de bank met de tv aan..

5. Anders, nl..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sim

sim Niet meer actief

altijd aan de tafel, dat is juist een moment dat je samen lekker de dag doorneemt, mijn dochter komt altijd met verhalen over school, mijn man over zijn werk, ben bang als je dit niet doet dat je dan bijvoorbeeld een stuk minder van je kind hoort, ze vertellen aan tafel veel meer.

en ik vind het makkelijker als op de bank, dus niet uitgebreid ;)

2. Amle

Amle Niet meer actief

Mijn man is militair en door de week niet thuis.
    Ik eet dus altijd alleen; dan eet ik dus ook altijd op de bank voor de tv. Alleen aan tafel is wel erg ongezellig!
    In het weekend proberen we aan tafel te eten, maar dit lukt lang niet altijd. Zeker omdat we in het weekend vaak makkelijk eten!
    Met visite eten we natuurlijk wel altijd aan tafel.

Gr. Elma

3. Niet meer actief

Wisselend, hangt een beetje van de maaltijd af. Als we 'echt' gekookt hebben dan dek ik de tafel en eten we dus aan tafel. Als we iets makkelijks doen, dan eten we op de bank.

4. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Aan tafel. Wij dekken altijd, pannen op tafel, borden op tafel. En samen beginnen, opscheppen en weer afruimen. Meestal tafelen we ook nog wel wat na.
    Op de bank kan wel eens lekker zijn, als je alleen bent bijvoorbeeld. Maar het is gewoon wel goed om de tijd te nemen om te eten en je belevenissen uit te wisselen. Als we op de bank zitten gaat toch al snel de tv aan en dan komt van praten niet zoveel.

Op zich vind ik 't niet aso staan, maar wel onverschillig...

5. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Vroeger op de bank...heerlijk!
    Tegenwoordig aan de tafel. Mijn zoontje eet gezellig mee, dus vanaf dat hij in de kinderstoel kon zitten, eten we aan de tafel. Dat was in het begin wel erg wennen, maar nu helemaal goed.
    En als hij zo weer wat ouder is, kunnen we weer op de bank gaan zitten... ;) :) :) :)

Deel Deze Pagina