We hebben het al over leuke uitspraken van kinderen en mannen gehad enzo. Maar wat is nu het ergste wat je man of vriend tegen je heeft gezegd. Wat ik zosnel kan verzinnen is dat het gezeur dat het wel eens een rommel is enzo en waarom er zoveel strijk ligt enz. Het kan we eens een rommeltje zijn nu tja kids. Maar het is in ieder geval schoon. Ik ben nu benieuwd naar jullie
Mijn vriend heeft eigenlijk nooit iets onaardigs gezegd...een keer dat ik niet zo moest zeuren..dat was het wel.
Gister zij hij dat ik bijna de hele dag niets te doen heb ! wat denk je nu met een baby van 8 weken?! ik doe ons kindje dag en nacht ons huishouden de boodschappen het koken de administratie en de huisdieren Hoezo niets te doen ? En hij? hij werkt alleen...
Mijn vriend zegt nooit wat ergs over me.. alleen in het begin zei die tegen mij... wat heb jij mooie blauwe ogen! Terwijl ik gewoon pikgroene ogen heb haha. Dat vergeet ik nooit meer!
ik was hoog zwanger en vroeg of hij mij als zwangere mooi 9en wellicht aantrekkelijk) vond. Zijn antwoord was dat ik een mooie buik had. Tja, dan weet je genoeg he....
Mijn vriend prijst me juist de hemel in nu ik zwanger ben...dan denk ik ook weleens kom kom als het er zo dik bovenop legt hoe mooi ik wel niet ben, dan lijkt het net of je het niet meer meent.
o ja ik was hoogzwanger en had bekkeninstabilliteit en hij komt thuis van zijn werk en zegt gelijk: zo wat heb jij vandaag gedaan? dat komt toch wel raar over dan was ook zwaar beledigt.
tja.. iets gezegd.. wat altijd al wel een strijd tussen ons is is dat hij vindt dat ik al het huishouden wel kan doen omdat ik studeer. Hij beseft niet dat 2 dagen stage, 1 (hele lange) dag school en daarnaast superveel opdrachten voor school en stage ook behoorlijk wat energie en tijd kost..
mijn vriend heeft me ooit goed beledigt. we waren aan het shoppe en ik pak een truitje uit de rekken, hij zegt tegen mijn nou nee dat is echt afschuwlijk. oke dat kan dus ik hang het netjes terug. zie ik dat me vriend continu aan het staren is naar het kassa meisje (moet zeggen was ook echt een helle mooie meid maar toch) ik zeg tegen hem kun je het zien. hij verschoot er van en zij ik kijk alleen maar naar dat truitje vind hem wel leuk dat is nou echt mijn smaak. grrr mogen jullie raden wat ik net terug in de schappen had gehange. ik meteen kwaad dus he want dat meisje was zeker zijn smaak maar het truitje was toch supper lelijk? snappe jullie manne nou dat ie gewoon toegeeft dat hij het een mooie meid vind denke ze nu echt dat we achterlijk zijn.
Tja, ik zou het zo niet weten, weet wel dat ik hem eens heel erg gekwetst heb met een opmerking die ik maakte tijdens een ruzie. Mijn man is erg rustig en zal nooit zomaar wat zeggen, in tegenstelling van wat ik ben. Ik flap alles eruit waar ik vaak enorme spijt van heb maar op dát moment voelt het goed..
Hij zei altijd van, wil niet trouwen en geen kinderen, vond ik altijd wel erg jammer en dee meook pijn MAarrrrr we zijn getrouwd nu en zwanger van de 1ste hihi en hij is maar al te trots, mannen !
even denken hoor.. het ergste wat hij tegen me gezegd heeft, jeetje moeilijk.. Ik weet alleen dat ik het het ergste vind dat hij NIET tegen mij gezegd heeft dat ie vreemd was gegaan toen we nog maar net bij elkaar waren. Had liever gehad dat ie het WEL gezegd had. ps voordat ik hier reacties op krijg, ik heb hier nooit moeilijk over gedaan en ga ik nu ook niet doen
uhm ja niet echt beledigend.. mar met eten had ie en nu nog welles altidj wat te klagen.. ik ben een keer goed boos geworden en nu is het niet meer zo.. zei namelijk altijd ja moet meer zout hebben.. dan denk ik pak dan de zout en doe het erop. maarja.. ooh en gister toevallig.. heb arrdappels gekookt vlees gebakken en groente klar ben het op aan het scheppen zegt ie ooh wil eigenlijk rijst.. nou jullie weten wel wat ik zei hahahah
Pfff... echt erge dingen niet, maar wel domme en kwestende opmerkingen. Vorige week nog: Ik was de hele dag druk geweest met de was. Dus ik had nog 2 manden beneden staan met opgevouwen was (was ik van plan om mee naar boven te nemen als ik ging douchen) Komt mijn vriend thuis en zegt: nou, ik zal dan eerst de troep hier een beetje opruimen TROEP?! TROEP?! :x Daar zitten verdorie wel jou netgewassen stinksokken in ja! Mij hoor je toch ook niet klagen?!
Ik heb een schat van een vent, alleen is het net zo'n flapuit als ik, en als wij ruzie hebben gaat het hard om hard, dus ik krijg veel naar mijn kop geslingerd, alleen wat ik echt erg vond wat hij zei? Jij domme, achterlijke trut zal nooit wat bereiken in je leven... Ja dat stak wel even heel hard.