eten jullie nog doner?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tico, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    nav het bericht in de media die zwangere vrouwen en ouderen afraden om doner te eten omdat de helft teveel bacterien zou bevatten. Ik heb zo'n trek in een broodje doner! eten jullie het nog? ik haalde het altijd bij dezelfde zaak en nooit last van gehad. Vind het er daar ook schoon uitzien maar ja dat zegt niks natuurlijk. Dus wat zouden jullie doen?

2. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ik vind het ook heerlijk maar nu ik zwanger ben laat ik het staan. Ga het niet gokken na al die naere berichten.

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik heb er ook trek in maar durf niet meer na die berichten.

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Bah nee!

At het al zelden. Hoe lekker ook, krijg er altijd darmkrampen van, gevolgd door een nachtje op de wc!
    Maar met al die berichten... zoek dan een lekker recept op waarbij je het zelf maakt!

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

En dat een zaak er schoon uitziet wil niet zeggen dat het personeel hun wanden wast na elk wcbezoekje...

Maar ja, dat geldt eigenlijk voor elk restaurant en afhaaltent :p

6. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik zou het ook zelf maken inderdaad ;) Geen afhaal..

7. Mama van Dilara

Mama van Dilara Actief lid

10 sep 2012
    102
    0
    0
    Schiedam
    Ik eet het ook nog wel eens. Ik haal het altijd bij dezelfde, ze hebben een hoge omzetsnelheid dus ik weet dan zeker dat hun vlees "vers" is. Of ze hun handen wassen na een toilet bezoek? dat weet ik niet maar hier werken ze met kleppers en niet met hun handen. Ik heb er nooit last van gehad en neem het daarom ook gewoon als ik daar trek in heb.

8. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Ik eet het af en toe nog. Lekker hoor! Nog nooit ergens last van gehad.

9. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    maar mocht het niet goed zijn dan word ik er alleen ziek van toch? kan toch geen kwaad voor de baby?

10. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik zou het, gewoon halen. Niet elke dag natuurlijk!

Geniet er maar extra van

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

gewoon doen. Worden jullie niet gestoord van die 10.000 berichten per dag over alles wat je íneens niet meer mag eten en drinken?

12. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    haha mijn man is al terug! En goddelijk dat hij is!. Maar nog even terug komen op mijn vorige vraag, mocht ik er toch ziek van worden dan is dat toch alleen schadelijk voor mij en niet voor de baby? ik heb er wel een schijtbeurt voor over voor dit broodje haha.

13. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ik heb het wel af en to gegeten hoor! Ben er nog nooit ziek van geworden en ook niet tijdens de zwangerschap. Volgens mij is het dan alleen slecht voor jou (aan de race...) maar dit weet ik niet 100% zeker hoor. Volgens mij alleen klachten wat betreft voedselvergiftiging.

14. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier halen we 1x in de week a 2 weken altijd kebap en ml shoarma.
    Heerlijk!

15. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Ja als je niks hebt om moeilijk over te doen dan zou ik inderdaad geen kebab meer eten :p
    Volgens mij als je er ziek van wordt is het ook/vooral schadelijk voor de kleine, maar hoe groot die kans is? Geen flauw idee.
    Heb eerst ook niet meer gegeten, maar nu als ik zin heb wel..

Deel Deze Pagina