Soms verbaas ik mijzelf over mijn slordige eetmethoden. Ik heb net een pizza met broccoli en olijven op (ook al ben ik officieel op dieet...). En jawel, ik vis zojuist wat ministronkjes broccoli uit m'n BH. Ik weet niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, ik dacht dat ik netjes at.
dat ja heb ik heel vaak.. soms op kinder hoogte en som denk ik ehh daar kan het gewoon niet zitten haha
Bedenk me trouwens net wel dat ik áltijd knoei met wijn drinken. Ik sta er zelfs bekend om Ik drink daarom ook maar witte wijn want dat geeft minder lelijke vlekken haha
Whahah , ja hoor, heb ik ook wel eens. Vis soms wel eens koekkruimels uit mijn BH, of korreltje rijst Ook regelmatig dat ik knoei op mijn trui. Kortom ik kan beter een slabbertje gaan dragen
Mijn man brengt ook wel eens een slabbetje voor me....schaam schaam. En Chiggy knoei je alleen met wijn?
Ha ha nee niet af en toe...ik eet al mijn hele leven slordig. Er ligt altijd wel iets naast mijn bord.
Ik heb dat altijd met popcorn! Echt als ik naar de bios ben geweest en popcorn heb gegeten vis ik het altijd uit mn BH!
Ik vis niks uit mijn beha, maar heb wel altijd moeite om mijn thee in het kopje te houden, door mijn geklunkel giet ik (vooral als ik aan het kletsen ben met iemand) een scheut thee over mijn shirt heen. Dit gebeurt best regelmatig........Heel charming op een verjaardag bijv......
Nee, ik ben juist degene die altijd als een schaduw met een doekje achter iedereen aan loopt omdat ze alles onder kruimelen.
regelmatig haha koekkruimels,chips of rijst oke wel eens als er wat van mijn vork af valt beland het meestal precies in mijn bh :O
Ohhh echt... dat zou ik zwaar irritant vinden als ik op de koffie kom. En me heel erg opgelaten voelen.