Tja, ik heb toch nooit visite dus niemand heeft er verder last van denk ik. Meestal blijft het bij mijn man + schoonbroer en die ruimen toch nooit wat op.
Dat ik op een terrasje een slokje op de tast van mijn drinken wil nemen omdat ik diep in gesprek ben....en het zo pardoes in mijn shirt giet......
Of de jongste verschoon...haar ontdoen van haar kleding, romper en luier en daar dan weer kruimels tegenkom
Hahaha hoe doe je dat?? Gelukkig tref ik nooit iets raar aan in haar luier. Nahja, 1 keertje wel, tijdens het gesprek met de CB arts. Moest ik haar luier uittrekken en de beentjes spreiden zodat de arts even kon kijken, zit er zo'n dikke, lange vette zwarte haar van mij tussen! Schaam schaam haha, maar gelukkig geen eten.
Zucht, ik ben ook te slordig met eten. Ik vind ook altijd van alles terug in mijn decolleté. Vooral chocolade is erg leuk, smelt zo fijn en gaat lekker plakken, blegh
Ik ben echt heel erg met knoeien haha. Echt waar,mijn kinderen eten netter dan mij....*schaam* Soms lijk ik een nieuwe maaltijd terug te vinden mijn truitje of bh.. En dat zegt mijn oudste wel eens: Mamaaaaa zo lijk je wel een varken die knoeien ook zo met hun eten. En kinderen zijn eerlijk toch? Whahaha
ik knoei zelden,ik haat het ook als anderen dat doen,bij kinderen vind ik dat normaal maar bij volwassenen kan ik er niet tegen waardoor mijn vriend zich soms ergert aan mij waar ik echt niet!!! tegen kan is als iemand een vuile mond heeft en daar wat saus ofzo heeft hangen,daar krijg ik de kriebels van en dan blijf ik daar naar kijken,als ik die persoon ken zeg ik dat onmiddellijk maar als ik die niet goed ken durf ik dat niet
Hier ook... hoe dat elke keer kan hahaha... zelf nu ik zijn hemt in zijn boxer doe en het strak zit gebeurt het nog hihihi
Normaal niet zo'n last v gelukkig.. Knoei niet zo vaak.. Nu wel vaak kruimels in m'n decolleté haha, sinds dat behoorlijk gegroeid is merk ik dat er veeeel sneller wat invalt haha