Eten jullie ook zo slording af en toe??

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een grappig topic. Hier zegt mijn man altijd dat hij precies kan zien wie waar heeft gegeten: Bij hem ligt er nooit wat naast zijn bord, de oudste heeft echt alles rondom liggen en bij mij ligt er wat minder ;)

Maar mijn dochtertje kan er ook wat van, bij haar vind ik altijd de gekste dingen in haar luier, een stukje kaas of een beetje rijst of zo. Niet in haar romper, maar echt in de luier, zooooo vreemd :(

2. 2jees

2jees Niet meer actief

hier valt het met knoeien wel mee.
    Draag ook gewoon hoog sluitende shirtjes dus boobs eten nooit mee..

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik kwijl bij het eten en praat er ook bij.
    Tijdens het praten vliegen er ook allerlei stukjes eten door de lucht.
    Scheten en boeren doe ik ook aan tafel altijd.
    En eten dat tussen me borsten valt laat ik er gewoon dagen lang tussen zitten.

4. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik ben ook een kliederaar, ach ja, ik stoor me er maar niet meer aan :)

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Mijn e-cups eten ook altijd gezellig mee! Of kruimels vallen precies tussen mijn bh en hempje/shirt in, op mijn buik dus. Toen ik zwanger was kon ik daar echt niet tegen! Als ik iets voelde op mijn buik moest ik dus onmiddelijk bijna alles uittrekken om dat ene mini kruimeltje weg te halen, lol. Vond mijn man ook heel grappig, grrr.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik word knettergek van eetgeluiden, smekken enzo. Brrrr.
    Dat doe ik dus eigenlijk nooit.
    Maar knoeien... aaaii. Ik weet niet wat dat is. Met het avondeten ook. Rond mijn bord liggen stukjes aardappel en groente.
    Heb ik ineens weer een vlek in mijn kleding :( en vis ik de koek kruimels tussen mijn tieten uit.

7. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hahaha, mooie verhalen! Ik haal regelmatig iets te eten uit mijn decollete. :p *Wat wil je ook met cup F/G...*

Oh, en íedereen weet het als ik een croissantje heb gegeten, ik kan die dingen NIET eten zonder gigantisch te kruimelen! :D :p

Liefs,

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik eet ook slordig en knoei altijd met wijn haha.

Mijn balkonnetje ligt altijd vol ;) en verdwijnt ook regelmatig wat in. Hier ook F cup :$
    Mijn exman riep altijd, zal ik eens grabbelen? whahaha

Uit eten was altijd drama haha. Op een of andere manier krijg ik het altijd voor elkaar vakkundig een vlek naast mijn bord te maken haha.

Om nog maar niet te spreken over mijn auto.. een rijdende vuilnisauto:D

9. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik knoei ook heel veel, ik weet niet wat dat is.

Pindasaus is het ergste, daar knoei ik altijd mee. Of als ik een broodje hagelslag/vlokken heb gegeten, heb ik later een chocoladevlek op m'n broek aan de achterkant. En op de stoel natuurlijk een vlek. Dan heb ik niet in de gaten gehad, dat er iets naast viel.

En laten we het maar niet hebben over een oliebol met poedersuiker in combinatie met een zwarte jas.....:D

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat ook altijd zo leuk is in een restaurant. Op de een of andere manier schiet bij mij altijd een stukje vlees over de tafel :) En ik probeer het altijd netjes te doen, hoor, maar haal ik sate van mijn stokje, netjes met een vork, weg sate!! vliegt zo eraf.

11. Nescio

Nescio Niet meer actief

Herkenbaar! Ik heb weleens een stukje bloemkool uit mijn haar gehaald na het eten of een brokje aardappel uit mijn wenkbrauw. En ik zit echt niet tot mijn oren in het eten ;)

Deel Deze Pagina