1-7 krijgt Senn buisjes en zn neusamandelen gaan eruit HOERA! Ik hoop dat hij er na die tijd niet al te veel last van heeft.. Maar ik hoop dat we nu voor een langere tijd een 'gezonde en fitte' Senn zien dan alleen maar verkouden en oorontstekingen . Dat wilde ik even delen hihi
Wat fijn! Ik hoop ook dat het gauw 1 juli is voor jullie en dat hij daarna geen last meer heeft van zijn oortjes!
Onze oudste heeft met 19 maanden buisjes gehad en de neusamandel eruit. In het ziekenhuis had ze weinig praats en wilde ze niets, ook niet drinken, maar zodra we het ziekenhuis uitliepen, begon ze weer te kwebbelen en was alles OK. Jongste heeft 3 weken terug buisjes gehad en die was de dag zelf nog wat hangerig, (maar 2e keer in half jaar tijd dat ze onder narcose was. Heb ik zelf 2 jaar terug ook gehad en 2e keer toen ook beroerd van de narcose). Beiden heel snel opgeknapt en heel snel verbetering gezien!
Sterkte en hopelijk een verbeterde versie van je kind daarna! Heb al een hoop succesverhalen gehoord.