Ik zou inderdaad vragen waar je haar een plezier mee doet, tenzij je weet wat ze lekker vindt. Dat is zo persoonlijk (al zijn sommige mensen misschien blij met alles ). En inderdaad handig om het in aluminium bakjes te doen!
Je bent een held! Wij hebben een tweeling en ik denk dat wij niet gegeten hadden als iemand ons geen eten had voorgeschoteld. Echt, dit is zo fijn! Qua gerechten is het meeste al genoemd. Dingen die ze alleen nog hoeven op te warmen of in de oven hoeven te doen. Simpele gerechten, die je zo naar binnen kunt ‘schuiven’ (klinkt een beetje ondankbaar, maar je hebt niet veel tijd en in ons geval regelmatig allebei een kind in je armen). Als ze borstvoeding geeft, misschien een beetje rekening houden dat het niet te pittig is. Nogmaals, je bent een topper!
Bedankt allemaal!! Heb d'r gesproken en ze vond lasagne het lekkerst, dus dat gaat het worden! Ga het dan in aparte bakjes van aluminium maken, hebben ze geen afwas enzo. Verder hebben ze t heel erg zwaar, slapen al een week maar 2u per nacht. Dus mijn man en ik gaan er binnenkort ook een dagje oppassen zodat zij kunnen slapen. Kunnen wij weer even genieten van die kleine newborns ♡