Wat voor soort schoenen voor een meisje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mavi derya, 11 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn dochter had een paar zwarte laarsjes een paar half hoge leren sneakers en een paar lage adidas sneakers.

Nu zijn de laarsjes en de half hoge sneakers te klein.

Maar nu zit ik te twijfelen wat ik nieuw ga kopen. Ik wil maar 1 paar kopen.

Maar zal ik enkellaarsjes kopen of toch ballerina's of instappers?

Wat dragen jullie dochters in het voorjaar?

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Als je maar 1 paar koopt zou ik stevige schoenen kopen waar ze lekker mee kan spelen (wij hebben net leren sneakertjes gekocht).

Wij dragen sandalen als het echt warm is, ballerina's vind ik geen schoenen (geeft geen steun).

3. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Voor nu (tussenseizoen) zou ik kijken voor een paar (halfhoge) leren gympen.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb die adidas nog die zijn net nieuw en lopen prima dus ze heeft dan totaal 2 paar en ik heb voor de zomer teva's en nette sandaaltjes.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
  6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Hier dragen ze in het voorjaar ook gewoon laarzen (als ik ze nieuw moet kopen in het voorjaar vaak een lager model) en gympen, sportschoenen en als het al erg warm is sandalen. Bandschoenen/ballerina's tot vorig jaar iedere keer gekocht, maar als ze ze twee keer droegen dan was het veel. Dit jaar ga ik ze dus niet kopen.

7. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Mijn dochter heeft in het lente/zomerseizoen een paar sandalen en een paar sneakers. Ballerina's vind ik niks.

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb toevallig gisteren deze schoenen gekocht. Dochter moest nieuwe schoenen en ik vond het ook zo lastig. Maar deze kunnen onder een spijkerbroek en een jurkje en zijn leuk in het voorjaar :)

Bijgevoegde bestanden:

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Die heb ik ook gezien net super leuk

10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Mijn dochter heeft 1 keer halfhoge sneakers gehad, met veters en een rits, maar dat doe ik niet meer, ze droeg ze nooit. In de zomer te warm, in de winter wilde ze hogere laarsjes, en tussendoor als het af en toe wel eens zou kunnen vond ze ze naar aan gaan.
    Dus hier loopt ze zodra het echt kouder wordt op laarsjes, en zodra het boven de 10 of 15 graden is op gewone zomerschoenen, soort ballerina's met extra bandje. En dan gewoon met sokken er in. Dan let ik op dat ik sokken koop die bij haar kleren staan, dat doe ik in de winter niet ;)

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb zojuist weer leren sneakers besteld bij de Nelson online. Weliswaar collectie van 2016 maar enorm afgeprijsd en erg leuk.
    Op mooie dagen draagt ze sandalen. Vind ik toch altijd het leukste.
    Ik vind ballerina's ook leuk maar onder een rokje/jurkje vind ik het nooit zo geweldig staan, een beetje lomp op de één of andere manier.
    Voorlopig mag ze nog even haar winterlaarzen aftrappen.

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Oudste kan voorlopig nog wel even Door met alle schoenen die ze heeft..
    Voor nu draagt ze vooral nog dr martens.
    Als ze te warm worden heeft ze nog sneakers en ballerina's.
    En met echt mooi en warm weer natuurlijk slippers.
    Als je het echt bij 1 paar wil houden zou ik ook voor een hoge sneaker gaan.

13. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    #13 Youtan, 13 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2017
    Ik heb Toms gekocht voor mijn dochter als zomerschoen, daarnaast heeft ze ook haar adidasjes nog en zal ze ook teva's krijgen en o'neill slippertjes.
    IMG_0796.jpg
    Dus er zullen ook nog sneakertjes bijkomen als haar adidasjes te klein worden.

(En van mijn zus krijgt ze van die lellykellys met glitters en lichtjes, dat worden waarschijnlijk haar lievelingsschoenen ben ik bang)

Deel Deze Pagina