Zou je er zelf blij van worden om zoutloos te moeten eten....? Zolang het niet te zout is, zou ik gewoon op smaak koken hoor. Jijzelf kunt altijd als het op tafel staat nog nazouten. Eten moet ook een beetje een feestje zijn hoor
Ik ben wel vrij tuttig ivm de voedselallergieën van mijn man. Liever te laat dan te vroeg denk ik maar. Nu eet hij bijna alles mee behalve dingen als boerenkool enz, zonder zout en scherpe kruiden en specerijen. Wat ik doe is alles eerst zonder kruiden bereiden. Zijn portie eruit scheppen en dan met kruiden in de weer. Of een saus voor ons erbij maken die hij niet krijgt. Hij wil zelf nog geen saus eten en wij wel, dus dat scheelt, is het geen extra werk. Alleen een extra pannetje om af te wassen . Voordeel van zijn portie er eerder uitscheppen is dat het ook eetbaar voor hem is qua temperatuur tegen de tijd dat we gaan eten. Enne die rijst zou ik echt gewoon proberen, hier wordt er van gesmuld en gaat het prima.
Ja hoor! Ik ben niet anders gewend. Soms aan tafel wat zout erbij, maar verder ben ik zoutloos opgevoed.
Hoi, Mijn meisje eet vanaf 9 maanden met ons met de pot mee. Van te voren heb ik alles zoutloos gekookt voor haar apart. Dit is helemaal niet teveel moeite. Ik mocht vanaf 7 maanden het vlees een beetje zouten en beetje peperen, dat was voldoende, omdat teveel kruiden op die leeftijd slecht zijn voor de nieren. Daar ik vanaf 7 maanden het vlees een beetje mocht kruiden is de overstap voor haar niet te groot, en daarbij doe ik bij ons het eten ook minder zouten, en dat smaakt ook nog prima. Ze geven niet voor niets aan wat het beste is voor je kind. Iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet, maar ik heb het gedaan zoals mij door het cb is aangegeven. Groetjes Monique76
Hai allemaal, Gebruiken jullie dan ook al de jus van het vlees of wat gebruiken jullie dan? Dilano is nou 6 mnd en zit er ook aan te denken om hem mee te laten eten. Want om eerlijk te zijn als ik de potjes met eten open maak vindt ik ze niet zo smakkelijk ruiken.
noa eet nog niet met de pot mee, zij eet meestal om half 5 en wij half6. als de tijd verandert eet ze gewoon met ons mee wil het eigenlijk al gaan doen misschien moet ik eerder gaan koken ofzo.
hier nog een, ben zoutloos geboren haha, mijn moeder moest zoutloos toen ze in verwachting was van mij, en toen was iedereen er aan gewend dat het zo gebleven is, en bij mijn man thuis was t ook zo dus ik mis t niet. en als ik wel iets zout wil doe ik het er later op.
Fatih krijgt ook potjes, maar soms eet hij ook met ons mee! Wij eten alleen maar kruidige dingen, nooit "prakkie" ofzo want daar houden wij helemaal niet van! Toch vind ik het dan moeilijk om hem met "de Pot" mee te laten eten.
ik zou niet weten vanaf wanneer eslem met de pot mee eet..maar iniedergeval de lichte dingetjes al zeker vanaf 9 a 10 maanden. Nu eet ze alles..zelfs pittig gekruid eten..en ze heeft blijkbaar een sterke maag..want ze kan er goed tegen.
Ik kook al jaren zoutloos voor mezelf, en daar is niks mis mee Dylan eet dus het meeste met de pot mee.
hehe ik zou dus echt geen hap door mijn keel krijgen als ik zoutloos zou eten.. Ik heb jaren lang echt een eetprobleem gehad..ik vond niets lekker..at nooit mee met het avond eten.. Sinds ik in turkije woon eet ik bijna alles..gewoonweg omdat er eindelijk smaak aan mijn eten zit
female helemaal mee eens, eten moet een feestje zijn ook voor de keintjes, dus niets geen smaakloze prak (maar dat is mijn mening) caithlin...ik kook niets dubbel gewoon 1 maaltijd en een gedeelte daarvan hou ik voor ayman apart...alle kruiden erop en eraan. en wat betreft dat ayman vroeger dan ik en mijn man eten tja ik kook smiddags al dus het is om 17 uur gewoon aymans deel opwarmen en smullen maar
Ik hoop wel dat jij en de andere moeders weten dat zout slecht is voor de nieren van een klein kind/baby en het niet voor niets wordt afgeraden? Kruiden is ok, zout zeker niet.
tja het zal wel maar ik ben er ook al 27 mee geworden zonder problemen en mijn man is bijna 30 en zo gezond als een visje
Dat is gemakkelijk gezegd als je kleine (of jullie) NOG niks mankeren, maar owh owh wat ga jij je schuldig voelen als er wél wat gebeurt en dat komt door t eten of whatever.. En wat betreft t eten moet ook n feest zijn voor de kleintjes. Wat n bullshit (ja sorry hoor) maar ze weten niet beter en t is voor Justin groot feest hoor als hij lekker ZOUTLOOS te eten krijgt!
het is dat ik vaak moet lachen om je topics en reacties ( positief bedoeld) want van deze reactie zou ik haast denk dat je pittiger bent dat ik dacht