eten met de pot mee

Discussie in 'Voeding' gestart door , 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Overspannen hè. Dan krijg je dat... :oops: 8) maar ik bedoel t zeker niet kwetsend. Wilde t je gewoon proberen duidelijk te maken.. :oops:

2. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    :rolleyes:
    Dat vind ik echt een waardeloos argument, sorry dat ik het zeg. Dat jouw ouders toen niet beter wisten kan je ze niet kwalijk nemen, maar je mag verwachten dat ouders van nu toch andere beslissingen nemen op grond van de kennis die nu voorhanden is.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik gebruik zelf ook heel weinig of geen zout. Ben het zo gewend en mis het dus ook niet.

4. Niet meer actief

niet beter wisten........? ze komen niet uit de jungle hoor, ik ben geboren in NL en ja ze wisten ook dat je baby's bepaalde producten niet HOORT te geven maar wie zijn een stel wijsneuzen achter een buro om dat voor een ouder te bepalen, hun gevoel zei dat kan best de mijne zegt dat ook en ik en mijn kind mankeren niets meer dan wat een kind met een zoutloze opvoeding mankeert!trouwens ik luister liever naar een ervaren dan naar een dokter maar ja dat is mijn mening en daar is niets waardeloos aan.

:rolleyes:

5. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ja tuurlijk, wie luistert er nu naar een dokter. Het is niet alsof ze daarvoor gestudeerd hebben of zo.....

6. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Sorry dat ik het zeg maar het topic gaat over met de pot mee eten, nu lijkt het meer op een discussie over zOutloos eten. Iedereen moet maar lekker zelf weten of die ze kind wel of geen zout geeft, iedereen weet wat er kan gebeuren, dus iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf.

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Britt eet ook alles mee.....van pasta tot aardappels.
    Gaat hardstikke goed en ze vindt het heel lekker

8. Female

Female Niet meer actief

Er zijn duizend dingen die volgens 'de boekjes' niet mogen.
    Zoals ik al eerder gepost heb in een ander topic. Net zoals de duizend dingen die je 'niet mag' tijdens je zwangerschap. Om knettergek van te worden.
    En ik kook zeker niet HEEL zout, maar wel gewoon met een beetje. Voor iedereen anders.
    @Patroeschka; voor jou bullshit, voor iemand anders niet.
    In dit geval ben ik het toch echt meer met Ayyildizf (pff ik moet iedere keer terugkijken hoe ik je naam schrijf :) ) eens.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zullen we het er maar op houden dat het een kwestie van smaak is?

De één is zout gewend en mist het als het er niet in zit, de ander is zonder zout of met weinig zout gewend en vindt het niet lekker als iets te zout smaakt.

Hangt gewoon van je thuis af. Als je nooit zout geproefd hebt, dan mis je het niet, ben je zout gewend dan mis je het. En aangezien je kinderen de komende 20 jaar met jouw kookkunsten toe moeten, kunnen ze maar het beste lusten wat JIJ kookt...

En natuurlijk WEET iedereen dat TEVEEL zout niet goed voor je is. En dat wat teveel is ook van land tot land verschilt. In warmere klimaten moet je eten zouter zijn, omdat je door zweten ook meer zout verliest. In de winter hoeft je eten ook minder zout te zijn dan in de zomer.

Maar goed, iedereen haar eigen smaak hoor.

10. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hier ook zo meestal, ik doe wel een klein beetje zout op de piepers. En soms als het zo uitkomt krijgt ze ook nog wel es een potje!

11. Esma

Esma Bekend lid

Noor eet ook gewoon met de pot mee, wel geprakt en ze vindt het heerlijk. Wanneer ik laat ben met eten maken, dan krijgt ze een potje. Handig zijn die dingen!

12. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ik kook altijd vers voor Tessa en vries dat in porties in. Nu gaat ze steeds vaker mee eten van ons eten. Ik kookte altijd al zoutloos en doe er soms wat aan tafel bij. Tess eet inderdaad vaak vroeger maar dan ons. Ik bewaar dus vaak ons eten voor haar de volgende dag.

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    daan eet al vanaf een maand of 6 mee en kan kon hij dat nog niet eten dan deed ik wat anders maken of een potje. nu eet hij alleen nog maar mee.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar voeding.

Deel Deze Pagina