Moet ik nieuwe spenen kopen?

Discussie in 'Voeding' gestart door cimbomlu, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Ik heb een flesje "uitgeprobeerd" (hoe lang het in de flessenwarmer duurt voor ie op temperatuur is). Nu heb ik een kleine Difrax fles met een S-speen geprobeerd. Maar als ik het flesje dan met water erin op z'n kop hou, komt er eerst echt een straaltje uit de speen. Ik heb een 2e Difrax S-speen geprobeerd, en voila, precies hetzelfde. Zijn de spenen dan niet goed? Ukkie zal zich op deze manier nog verslikken in zn eerste fles, dat is goed voor het zelfvertrouwen van de mama :(
    Weten jullie wat ik doen moet?

2. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ga je bv geven? (omdat je het hebt over een flessenwarmer?) Dan zijn Aventflessen en spenen verruit het beste, omdat die qua vorm aansluiten bij je tepel(hof).

Met flesvoeding maakt het niet uit, maar ik zou de kleinste speenmaat kiezen.

Gr. Suusje

3. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    hai cimbomlu,

Heb dezelfde flesjes met dezelfde spenen. Bevallen mij wel erg goed moet ik zeggen hoor! Maar ken je probleem. Heb t ook gehad. Heb je het al geprobeerd om die dop dan iets strakker/losser te draaien? Bij mij werkt dat wel. En anders heel rustig schuin houden.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dat is helemaal niet te zeggen hoor. Ik gaf ook bv en ben ook begonnen met Aventflessen en spenen, maar dat werd een ramp. Terwijl mijn zoontje 2.5 jaar geleden het er prima mee deed.

Mijn dochter lekt verschikkelijk met Avent, ze laat de melk gewoon uit haar mondhoeken lopen, terwijl ze met Difrax speentjes super drinkt. Is gewoon uitproberen wat het beste bij je kindje past.

*Cimbomlu, wat voor fles van Difrax gebruik je? Ik de S-fles en ik draai het ventiel aan de onderkant helemaal strak dicht en de ring van de speen ook. Als ik merk dat ze te moeilijk drinkt, dan draai ik het voorzichtig wat losser allemaal...

5. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Met al jullie adviezen heb ik het voor elkaar kunnen krijgen: idd moet ik de speen (of bij de Difrax S-fles kan ik ook de bodem) iets losser draaien, en dan ... geen straaltje!
    Dank jullie wel!

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb altijd alleen de spenen van difrax gebruikt... nog steeds drinkt hij uit de S ;)

Deel Deze Pagina