Mijn zoon lust geen water.. hij drinkt met een rietje en water laat hij allemaal weer uit zijn mond lopen.. ik dacht eerst dat hij het niet snapt dat hij het door moet slikken maar een druppel limonade erin en hij drinkt het zo op.. maar ik wil niet elke keer limonade geven dus thee maar proberen.. aardbeien thee vind hij ook niks.. welke thee lusten jullie kindjes??
zwarte thee is sowieso niet zo goed voor kindjes. Beter een thee zonder caffeïne geven. Hier vaak muntthee ivm darmpjes en ook wel rooibos.
hier wordt alle thee gedronken maar dat was in het begin ook niet zo. Toen moest hij het echt niet en gaf ik een druppel diksap door t water. Nu drinkt hij water ook zo. Ik zou gewoon wat smaken proberen (je hebt ook van die variatie pakjes) lust hij het echt niet is dat kleine beetje diksap toch ook geen ramp?
Hier alleen nog maar rooibosthee geprobeerd. Dat gaat er soms goed in en soms heeft ze er geen zin in.
Rooibos, maar dat is eigenlijk ook het enige dat ik hem geef. Wel heb ik nog zo'n pakje babythee van Hipp in de kast staan, maar geen idee of hij die lekker vindt.
Water uit een rietje vond mijn zoontje ook niks.. Ging er te snel doorheen. Nu drinkt hij het nog niet super graag, bij het avondeten drinkt hij water, de rest van de dag roosvicee of diksap appel. Ik maak er niet zo'n punt van, als hij maar drinkt! Thee vindt hij wel lekker, ik geef hem groene thee..
Mijn oudste kon ook niet met water overweg. Het leek alsof hij niet goed voelde wat/hoeveel er in zijn mond zat. Die dronk alleen sap, maar dan erg dun. De jongste drinkt wel thee, alle soorten. Maar daar gaat rooibos of fruitthee het best. En gisteren ging mijn glas melisse-thee ook hard met mijn dreumes naast me (verse blaadjes uit de tuin met gekookt water, geeft frisse citroensmaak)
Ben blij dat jullie kindjes wel thee willen. Ik heb vandaag een heerlijk potje aardbei-jasmijn thee in haar beker gedaan. Ze nam een slok en stak daarna direct haar tong uit. Geloof niet dat ze er een fan van is.