Ik heb de opleiding gewichtsconsulente gedaan, en daar heb ik geleerd dat je het beste de verhouding 50-30-20 kan gebruiken.... Ook om af te vallen. Imensa, hoe kom jij aan 40-40-20? (Niet om je aan te vallen, maar uit nieuwsgierigheid over dit onderwerp en de toepassing die ik ooit wil gaan doen, doe er nu nml nog niets mee....) Ik lees altijd zoveel tegenstrijdigheden mbt afvallen en voeding, dat ik er graag veel over lees
Ik heb vandaag mijn voedingsschema voor 1 week gekregen. Voor wie het leuk vind om dit te lezen. Dit is voor morgen Ontbijt 150 ml magere melkprodukten 1 cracker (volkoren) met filet american 2 plakjes ontbijtkoek 1 mandarijn 1 glas water tussendoor 200 ml yoghurtdrink 1 glas water lunch 2 volkorenbrood 1 gekookt ei 10 gram dieet halvarine 150 ml magere kwark met vruchten 1 notenbrood 1 glas water tussendoor 1 sinaasappel 1 kopje bouillon 1 glas water diner 150 gr krieltjes 150 gr mager rundvlees 200 gram boontjes 10 gr olijfolie 1 glas water tussendoor 1 appel 1 glas water Ik vind het best veel en zal er erg aan moeten wennen.