Hoii Gisteravond heel erg stom mijn tas voor de wc deur laten staan en ik wil uit de wc lopen gaat de deur niet ver genoeg open en loop ik volluit tegen de deurklink aan midden in mijn buik.. was lekker pijnlijk maar na een half uur een flink potje janken ging het wel weer.. voelde de kleine ook nog goed dus eigelijk geen zorgen verder gemaakt.. nu voelt vandaag die hele kant van mijn buik blauw aan ook als de kleine daar flink trapt ga ik door de grond.. maar ik ben nu echt niet zeker of ik me zorgen moet maken.. geen harde buiken, mannetje beweegt goed dus dan zou toch feitelijk gewoon alles goed moeten zijn?? Zou ik de kleine ook bezeert kunnen hebben?? Gr
Je kunt altijd even bellen om te overleggen! Je maakt je toch wel wat zorgen lees ik tussen de regels door, en dat is altijd een goede reden om te bellen.
Gewoon bellen, ik had met 13 weken dat de hond een beetje hard in me buik kwam, is gewoon even voor de zekerheid toen gekeken, beter 1 keer te veel dan te 1 keer te weinig. Kunnen ze je ook even geruststellen.
Dat je de kleine hebt bezeerd, valt denk ik wel mee, omdat beebjes heel goed worden beschermd door het vruchtwater. ik ben geen verloskundige, dus voor 100% ben ik ook niet zeker Maar aangezien je deze vraag stelt, maak je je toch ergens zorgen en dat is nou een goede reden om toch even de verloskundige te bellen.... Dus ja, ik zou bellen