Hier dan een halve gekkie. Ik laat de schoonmaakster komen op de dag dat we weg zijn gegaan en ik laat haar nog een keer komen op de dag dat we thuiskomen We zijn drie weken weg en hebben een Elmi (poes) En dankjewel!
Doe ik ook ieder jaar. Zooooo chill, niet de hele tijd “ mam mag ik een broodje, man mag ik een snoepje”
Ik laat gewoon de schoonmaker komen zodra we op vakantie zijn, De dag voor vertrek pak ik alles in ( ik haat vooraf inpakken) en maak ik de meeste hapjes. De ochtend van vertrek schuif ik nog de croissants dn bladerdeeg hapjes in de oven en zodra die klaar zijn vertrekken we. Goed lekker eten o derweg hoort bij de vakantie voor ons
Voor 2 weken neem je haast net zoveel mee. Ik wil tenminste altijd een wasmachine hebben op vakantie dus geen 14 onderbroeken en 14 paar sokken etc
Vanaf Almere is Perpignan al 14 uur rijden als je in 1 keer kan doorrijden zonder enkele stops. Vanuit Leeuwarden is dat 15.5 uur. Dus 17 uur is niet heul erg vreemd met stops natuurlijk.
Dat doen we met snoep. Ze mogen ieder een zakje scheppen bij de kruidvat. Dat krijgen ze achterin met een fles water. Broodjes en frisdrank zijn voor de pauzes en zitten in de koelbox. Nooit gezeur en ze weten het zelf prima te verdelen.