Eten op de camping

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Baileyy, 21 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Wat we de afgelopen dagen gegeten hebben en nog op d3 planning hebben deze week:
    Zo: visgourmet, we hebben zo’n klein bakplaatje op tafel idealen makkelijk, met brood en salade
    Dochter: potje peentjes en een kipschnitzeltje

Ma: bbq, brood met camembert, brie, bressot enzo

Di: broodje Hamburger en salade

Wo: Spaghetti (blergh, maar mijn dochter houdt er zo van)

Do: salade, gebakken aardappeltjes, en een vleesspiesje (en doperwtjes voor mijn dochter)
    Na: watermeloen gedrenkt in Malibu :)

vrij: pannenkoeken (consessies…. Bah!)

zat: Mosselen, salade, pommels duchess

zon: Gamba’s met….

En we eten veel fruit en mijn dochter kiest haar eigen potjes groente uit , haha, bijzonder kind… en ik koop potjes (baby)fruit voor haar, vindt ze ook heerlijk.

Baileyy vindt dit leuk.
  2. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    828
    442
    63
    Hier nu ook op de camping met alleen een paellabraai.
    Tot nu toe hebben we hamburgers met salade gegeten 2x (1x kip en 1x rund) , gebakken aardappels met gewokte groente(dus door elkaar gemikt) met vlees 2x..
    En we gaan nog tortelinni met kaassaus, bbqvlees met stokbroodjes, shoarma met sperziebonen en aardappeltjes eten.. Ook hebben we een keer pizza en patat gehaald..
    Hier doen we lekker makkelijk in de avond..
    Overdag meestal bolletjes met kaas of worst of jam..
    We hebben maar een klein koelkastje dus kan maar voor 2 of 3 keer boodschappen halen. Dus we eten vaak hetzelfde want dat past precies erin..

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    Thuis koken we aardig uitgebreide recepten. Nouja veel ingrediënten en kruiden vaak wel in ieder geval. Dat heb ik hier allemaal niet, geen oven. Heb gewoon 2 pitjes en bbq dus mogelijkheden zijn wel beperkt.

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    Hier gaat het net zo. Mogelijkheden ,
    zijn best beperkt en ik blijf dan hangen op steeds hetzelfde.
    Die saladetip van jou gaan we morgen eten!

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    Lekker! Bedankt voor de tips! Gaan we eten hahaha

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    Ja haha wij ook iniminiekoelkastje, dus ook niet te veel ingrediënten steeds.

Vandaag patat gehaald.
    Gisteren pasta pesto gemaakt.
    Al een keer shoarma met broodje en slaade gegeten. Tweede keer shoarma op een wrap.
    Pannenkoeken al gegeten.
    En de rest bbq met salade steeds. Maar dan eten de kinderen helaas niet zo goed.

In de ochtend ontbijten we uitgebreid, dat willen de kinderen ook graag. In de middag vaak wat makkelijks. Of een bolletje dat hebben we nu ook gehaald, gaat er beter in dan boterham.

7. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.208
    4.512
    113
    thuis koken wij ook vaak heel uitgebreid. Dus in dat snap ik je wel. Ik mis ook wel een normale oven op de camping. Maar juist het creatieve in het uitgebreide koken, kun je ook toepassen op creativiteit met de beperkte mogelijkheden op de camping. Neem wat verse kruiden mee uit de supermarkt, probeer een nieuwe combinatie. Veel italiaanse gerechten hebben eigenlijk maar weinig ingredienten nodig. En ook jamie oliver heeft zo’n 5 ingredienten boek. Kun je echt goede recepten uit halen, met dus maar 5 ingredienten. Overigens een bbq, met indirecte verwarming (dus niet direct boven de kolen) en een deksel kun je ook als oven gebruiken. Fijne vakantie nog!

Baileyy vindt dit leuk.
  8. June12

June12 Lid

14 sep 2020
    48
    24
    8
    Vrouw
    Wij hebben tot nu toe gegeten/gehaald

Soep met stokbrood en smeersels
    Gebakken aardappeltjes, worstjes en salade
    Nasi
    Bbq
    Pasta

Verder voor tussendoor o.a. wat fruit, komkommers en tomaatjes gehaald.

De overige dagen gaan wij denk ik uiteten.

Deel Deze Pagina