donderdag wordt onze 2e alweer 1 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendyd, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo allemaal,

nog 2 dagen en dan wordt onze 2e zoon 1 jaar. wat is dat jaar hard gegaan zeg bij onze oudste zoon nu 3 jaar en 9 maanden vond ik het al zo hard gaan, maar de 2e nog sneller. ik krijg tranen in mijn ogen bij de gedachte dat het zo snel is gegaan en de babytijd voorbij. begrijp me niet verkeerd, want ook na 1 jaar vind ik het nog net zo leuk hoor. en elke leeftijd heeft zijn charmes en is leuk. vorig jaar rond deze tijd liep ik met een dikke buik en pijnlijke voorweeen en 2 dagen later op 13 december werd hij geboren. en over 2 dagen is zijn eerste verjaardag. jeetje waar blijft de tijd. van een klein hulpeloos babytje naar een dreumes die al zoveel kan, maar ik vind het echt genieten. van hun allebei. groetjes wendy.

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja zo zaten wij tv te kijken en zagen we een klein babytje ik vond noa ineens heel groot. het gaat inderdaad heel snel maar toch kan ik stiekum niet wachten tot ze gaat lopen enz. alvast gefeliciteerd trouwens!

3. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

alvast gefeliciteerd...

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    wat gaat de tijd toch snel hè...
    alvast van harte gefeliciteerd!

5. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    dank jullie wel. :D ja als ik een klein babytje zie dan kan ik me bijna niet meer voorstellen dat hij 1 jaar geleden ook zo klein was haha.

6. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Gefeliciteerd!

wat gaat het hard he....

Liefs Faith

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    gefeliciteerd

8. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Gefeliciteerd, Sven is vandaag ook 1 geworden. Idd gaat heel snel. En zit ook steeds terug te denken aan vorig jaar. Zo van, toen gingen we naar het ziekenhuis....

Fijne dag nog :D

Deel Deze Pagina