Ik wil mijn meisje vnvnd graag een fles pap geven ipv melk. Nou heb ik Nutrilon Griesmeel Melkpapje in huis (vanaf 6mnd). Er staat op de verpakking dat het een papje is die met een lepel te eten is. Nou wil ik het graag in de fles geven. Bereiding op pak: 130 ml op 5 eetlepels. Als ik nou 150 of 180 ml doe op 5 lepels? Kan dat, is het dan goed te drinken? iemand ervaring met dit papje? Alvast bedankt! Lisszy
Je zou het kunnen proberen, maar volgens mij is dit echt bedoelt voor pap uit een bordje. Ik geef altijd avondpapje van Bambix is kant en klaar te koop in pakjes maar ook in een pak, dat is echt voor pap uit een flesje. Dat is dan 7 scheppen op 160ml. Gr Jet
Ik geef elke dag een bordje griesmeelpap en ze vindt het heerlijk. Heb het zelf ook geproefd en het is echt lekker. Ik geef het dus altijd een bordje, nooit in de fles geprobeerd, maar ben wel benieuwd of anderen dat doen.
hij krijgt het hier ook in de fles!!! toevallig hebben wij net deze smaak deze keer. 160 water op 10 blauwe schepjes. (zijn die blauwe schepjes van de melkpoeder die ik gebruik dus ong 5 eetlepels) en heb dan wel een pap fles maar drinkt heel goed. vind hij erg lekker. zelfde had ik met de appeltjes pap en nog zo eentje. werkt allemaal met 160 water. alleen dan wel snel op drinken anders word het nog wel eens te dik.
Hi meiden, Dank voor jullie reacties! Ik heb het gemaakt voor haar maar ze wil het niet... Ook nog pyamapapje geprobeerd maar ze wil alleen maar haar vertrouwde melk... Raar meisje!
dat is natuurlijk helemaal niet erg maar als moeder wil je wel eens varieeren natuurlijk. misschien kun je beginnen met iets dat door de opvolg melk kan? dat de overstap kleiner is?