Uitje gymvereniging Drievliet familie park

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Koningsgezin, 18 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Hallo dames,

Even het volgende. Ik kreeg vanmiddag een mail van de gymvereniging waar mijn zoon (5,5 jaar) en dochter (ruim 3,5 jaar) op zitten. Ze willen met de kinderen als jaarlijks uitje naar familie park Drievliet. Verzamelen om half 10 en komen om half 4 geloof ik weer thuis.

Nu vraag ik mij af, is dit wat? Oudste heeft autisme, jongste is een pientere dame. Mag ook mee met de dorpsactiviteiten die eigenlijk pas vanaf 4 jaar mogen en dat gaat prima. Nu gaan ze dus een aantal uren vertoeven in Drievliet. Maar zijn ze daar niet te jong voor? En dan vooral de jongste. Jongste is trouwens 1.10meter.

Groetjes

2. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je dat het beste zelf kan inschatten of het wat is voor je kinderen. Mag je zelf mee als hulpouder? Dat zou voor mij wel een heel verschil maken.

3. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Zeker leuk voor kleintjes, ik heb een abbo en dochter is nog niet eens 2 en maar 75 cm en kan al in veel...natuurlijk niet in grote attracties maar ik kan me prima vermaken met haar 4 uurtjes daar en jou kinderen mogen daar al in veel attracties. Boven de 1m is er echt veel te doen.

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Drievliet heeft best een hoop voor die kleintjes! ;) ik ben er dit seizoen ook al een paar keer geweest met m'n zoon (net 2 en 92cm) en bij de ingang zijn er zeker al een aantal attracties waar hij in mag... Daarnaast zijn er ook speeltuinen :) komt vast goed!

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Drievliet is echt leuk en er is heel veel voor de kleintjes en het is een overzichtelijk park.
    3,5 jaar vind ik overigens wel jong.
    Ik ben zelf niet moeilijk maar ik zou mijn jongste van bijna 4 niet mee laten gaan.
    Maar zal ook aan het kind zelf liggen.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik vind drievliet wel echt een leuke keuze.
    Het is niet enorm groot en duidelijk gericht op kinderen onder de 12 aangevuld met een enorm snelle achtbaan.

Of je jouw kinderen mee moet laten gaan kun je enkel zelf inschatten.
    Waarom overleg je niet even met de leiding.. Die kennen je kinderen ook goed.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Inderdaad even overleggen met de leiding. Het zou voor mij belangrijk zijn te weten hoe veel begeleiding er mee gaat (hoe groot zijn de groepjes?) en gezien je zoon of hij bij een vertrouwde leiding komt. Maar met die jonge leeftijd zou ik max 1 ouder op 4 kinderen accepteren (liever 1 op 3, gezien de leeftijd van je dochter!) .

Deel Deze Pagina