Niet beseffen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tilleke, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hey meiden!
    2 weken geleden een test gedaan en zwanger van ons eerste kindje!
    Helemaal blij natuurlijk! Alleen ik merk wel dat het besef er nog niet echt is..misschien omdat ik ook bijna geen symptomen heb?
    overmorgen onze eerste echo, misschien dat ik het dan pas echt ga beseffen dat ik zwanger ben. Wie heeft dit nog meer??
    Kan in ieder geval niet wachten tot het donderdag is en we voor de eerste keer ons kleintje zien!!

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels bijna 35 weken zwanger, vollop beweging en kan nog steeds moeilijk geloven dat er een minimensje in mij groeit en dat er straks een baby uit mij komt..

3. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Hier hetzelfde.. heb het gisteren zien rond spartelen op de echo maar ik besef nog niet dat het echt in mij zit..

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja hier ook. Ik ben nu 16 weken zwanger maar nog steeds gek om te geloven. Ben er wel de hele dag mee bezig en toch komt dat besef niet echt. Ik heb dan ook nog geen buikje, voel nog niets en weet nog niet officieel wat het wordt. Kan me dus nergens op focussen of aan vasthouden. Ik had die onzekerheid ook in het begin en iedereen zei dat het wel zou komen... ik wacht dus ook geduldig af.

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Herkenbaar. Dat ik bewegingen begon te voelen drong het wel steeds meer tot me door. Maar het is en blijft een gek iets dat er gewoon een minimensje in je zit en groeit. En nu hij er is vind ik het nog steeds onwerkelijk dat ik gewoon een kind heb.

6. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Zo te horen ben ik niet de enige!
    Soms vergeet ik het gewoon af en toe en denk ik bij mezelf.. Ik ben gewoon zwanger!! Maar misschien komt het nog wel als de kwaaltjes wat meer komen..:p

7. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier hetzelfde hoor. Bij elke echo kan ik het niet geloven dat het beeld wat je ziet in mijn buik zit. Heb nog steeds het idee dat er film wordt afgespeeld.
    Ook al voel ik de kleine dagelijks bewegen maar het blijft zo wonderlijk!

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Zelfs nu, na een headbangsessie, besef ik het soms nog niet!
    Ik denk dat dat ook wel blijft.

9. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij kwam het pas toen m'n buikje een beetje ging groeien, zo rond 18 weken. Ik had ook vrijwel geen symptomen...

10. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja hier ook nog steeds hoor.
    Zoooo lang bezig geweest en nog kan ik t niet geloven.

11. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Precies dit!

12. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ook ik vind het nog steeds onwerkelijk! Precies zoals winddanser al zei; kan echt niet geloven dat ik over maximaal 15 weken een kleine in mijn armen zal hebben! Ondanks dat ik zoveel getrappel voel, maarja het is ook wel een wonder wat er in je lichaam gebeurd natuurlijk :)

13. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Heel herkenbaar. Ik ben inmiddels 37,5 week zwanger, dus in principe mag de baby nu komen. Rationeel weet ik dat, en we zijn ook al helemaal klaar met alle voorbereidingen. En toch... het is zo vreemd dat we straks opeens een kind hebben. Als ik foto's zie, of filmpjes, van pasgeboren baby's denk ik: wat zijn die al groot! Zit er nu zo'n grote baby in mijn buik? Van geen kinderen, naar wel een kind, is zo'n grote omschakeling, dat zelfs in de afgelopen 8,5 maand het toch nog niet 100% tot me is doorgedrongen. Dat betekent niet dat we er niet blij mee zijn natuurlijk, maar toch is het nog altijd niet doorgedrongen.

14. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Hier is het besef rond de 18/19 weken gekomen.
    Deze zwangerschap kwam geheel onverwacht waardoor ik het al amper kon geloven. En ik vond het zo'n raar idee om naast mijn dochtertje nog een kindje te krijgen. inmiddels weten we het geslacht en voel ik hem elke dag heerlijk schoppen dus het besef is er nu wel echt.

15. eltigra

eltigra Actief lid

22 jun 2012
    263
    0
    0
    Wachten tot meneertje besluit om geboren te worden
    s Hertogenbosch
    15 weken zwanger bijna , 3 maanden flink ziek geweest en nog steeds besef ik t niet helemaal... Plan nog steeds dingen in en denk dan achteraf ' hm, misschien kan ik beter afwachten op hoe ik me voel dan.'

16. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    15 weken zwanger en echt momenten dat het besef er niet is. Komt vast wel tijdens de bevalling ;)

Deel Deze Pagina