eten...pff hoe hou ik het binnen beperken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maartje25, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Maartje is niet eerlijk maar moet er bijna beetje om lachen, je kind heeft er echt niks van hoor als jij lekker chocolade snoept of pizza haalt :)
    Die groeit gewoon op wat r nodig heeft

Ben vorige zwangerschap 26+ aangekomen en hartstikke gezond kindje van 7 pond
    De frikadelbroodjes en appeltaarten waren toen niet aan te slepen haha

Nu wel trek in gezondere dingen maar neem vanavond ook gewoon mijn frikadel speciaal hoor!! En geniet er heel erg van

2. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Het is geen dieet hoor. Ik heb destijds een andere manier van eten aangeleerd maar na mate ik ouder werd heb ik dat altijd aangehouden. Maar nu merk ik ineens die knorrende maag en grijp dan snel naar iets lekkers en die blijf ik natuurlijk pakken want ja, die lekkere dingen staan stijf van de suikers/vetten.
    Ik weet dat je soms best mag zondigen maar niet elke dag!

Ik denk dat ik mn kind van alles aan heb gedaan omdat ik zo heb gegeten!

3. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Lastig he. Vorige zwangerschap uiteindelijk zn 20+ Kilo aangekomen. Vooral op het laatst hield ik ook nog eens ontzettend veel vocht vast en ben al zwaar vanmezelf. Na de borstvoeding periode me weer tot een gezond eetpatroon aan weten te zetten, al heeft het even geduurd voor ik het goed in de vingers had hihi. In januari eindelijk met veel bloed zweet en tranen zn 10 kilo kwijt en toen bleek ik onverwacht zwanger. Nu dus soms echt moeite om me eraan te houden. Maar wil ook absoluut niet weer zoveel aankomen. Ik eet nu ook gewoon als ik honger heb en probeer dan gezonde afwegingen te maken. Door lekker fruit, rauwkost of gewoon brood met beleg ligt eraan welk tijdstip het is hihi. Succes!

4. maartje25

Het is geen dieet hoor. Ik heb dat destijds geleerd om andrrs te gaan eten maar nu ik ouder word heb ik dit gewoon aanfehouden... nu voel ik dus steeds een knoreende maag en ga ik snaaien.
    Ik weet dat je af en toe mag zondigen maar elke dag is wel te veel van het goede.

Wat me nog het meest zorgen baart is dat ik mn kind wat heb aangedaan door mijn extreem vette gewoonte van de laatste weken...

5. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Mijn stukje niet gelezen maartje???
    Al frituur je 3x in de week heeft je kind echt niks van hoor en ik vind dat je jezelf nu ook echt beetje aan t gek praten bent

6. maartje25

Ik had er inderdaad overheen gelezen... oke, dan zal dat wel zo zijn...gelukkig! Google is wat dat betreft niet echt mn beste vriend

7. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Even een geruststelling :) ben nu ruim over de helft en alleen een ronde buik gekregen alles totaal 5 kg bijgekomen. Eet me een slag in De rondte en vooral koekjes zijn niet veilig. Na de bevalling weer op dieet nu genieten van ons kleine manneke dat goed blijft groeien.

8. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0

Ja, eigenlijk wel. Alleen de liga's zijn extra! Voor mijn zwangerschap woog ik rond de 57,5 à 58 kg en dit eten zorge ervoor dat ik netjes op dat gewicht bleef, terwijl ik niet echt veel sport.

Deel Deze Pagina