hallo, mijn dochter van bijna 5 maanden drinkt sinds 2 weken erg raar..het is net of dat ze voor het eerst uit de fles drinkt en kan de flesspeen maar moeilijk vasthouden. ze hapt er maar een beetje op als ze het eenmaal vast heeft drinkt ze een paar slokjes en laat dan weer los met als gevolg een boze baby. ik heb andere speentjes geprobeerd een andere fles maar niks helpt, ze blijft raar drinken. voorheen dronk ze 4 a 5 flessen van 250 cc heel goed leeg. nu heeft ze moeite met 180/6 en drinkt vaak ook maar net 150 cc. ze is niet ziek en heeft ook geen spruw. enig idee waar het aan kan liggen en wat we kunnen doen zodat juffie weer normaal kan drinken?
ze drinkt trouwens uit de aventflessen met speentje nr 2. de difrax heb ik ook al geprobeerd maar zodra ze dat speentje in haar mond krijgt begint ze keihard te huilen. op het cb hebben ze niks bijzonders ontdekt en wisten het verder ook niet...zuchhtt
Hoi, Wij horen vaak dat kindjes niet meer uit een flesje willen drinken wanneer er tandjes doorkomen, kan dat meespelen? Vaak is het tijdelijk, maar wel erg lastig. Het enige dat je kunt doen is het blijven aanbieden van de flessen. Succes ermee. Groetjes eveline
hallo eveline, ik dacht ook eerst tandjes en mischien is dat ook zo want ze kwijlt de boel onder, heeft zuur ruikende dunne ontlasting en stopt alles in haar mond dat ze te pakken krijgt. ik heb echter nog niks van een tandje gezien maar ok dat neemt ook wat tijd. we blijven het proberen. bedankt voor je antwoord