Hoi, Mijn man en ik slapen vaak in het weekend even bij. Als de kleine tussen de middag naar bed gaat duiken wij er ook in. MIjn man werkt 50-60 uur per week in de buitenlucht en vooral met wind/regen/kou erg vermoeiend. Ik vindt ook heerlijk want onze dochter is vaak al tussen 6.00-6.30 uur wakker. En nu ik zwanger ben kan ik helemaal wel extra slaap gebruiken. Maar mijn ouders vinden dit best raar...
Helemaal niet raar! Jullie luisteren gewoon naar jullie lichaam. Je man werkt veel, jij bent zwanger en jullie hebben een kindje..! Gewoon lekker doen. Doe ik soms ook hoor! Mijn man bijna nooit, maar die werkt ook geen 50/60 uur.
Nou lekker toch! Als het kan!! Wij doen het niet overigens maar mijn dochter slaapt dan ook nooit overdag en als 1 van ons gaat liggen wilt ze er natuurlijk heen + dat het niet echt gezellig is voor de ander
Ja, dat hebben wij ook vaak in het weekend gedaan en het eerste jaar na de geboorte van de tweede, ging ik vaak doordeweeks 's middags ook nog even zelf een dutje doen als de kinderen sliepen.
I wish!!!! Mijn oudste maakt nog een heerlijke slaap tussen de middag, maar de jongste slaapt "maar" 45 minuten.....dat is voor mij te kort, dan word ik chagrijnig wakker!!!!
ja hoor doe ik bijna elke dag haha samen met manlief gebeurt niet vaak maar ik doe het lekker wel , heerlijk !
heeeeerlijk die slaapjes!! wij genieten er beiden ook van in het weekend! Hier is het hele huis lekker een uurtje ofzo minimaal in diepe rust! Je knapt er echt van op! Elke nacht moeten we er toch nog wel 1 of 2 keer uit voor de kleine, hoort erbij....maar dan is het stukje slaap inhalen zo lekker!
haha gelukkig!! Ook op de dagen dat ik niet werk en niet te druk het met huis, kruip ik toch vaak nu even op de bank!
heerlijk geniet ervan! manlief doet het ook graag in het weekend even een dutje op de bank. ook niet zo gek hij staat elke dag om 5:40 op. Zelf doe ik het niet, want dan lig ik `s avonds wakker. Maar toen ik zwanger werd deed ik overdag ook graag een dutje.
ja hoor hier ook! Vriendlief kan heel goed overdag een dutje doen, ik zelf heb er meer aan om 's avonds vroeg naar bed te gaan.
Nee, wij doen dat niet. Maar als jullie het fijn vinden en het werkt...lekker zo doen toch. Laat je ouders maar kletsen...
Op zondag ochtend kruipen we meestal terug.. Rond 10 uur.. En vaak slapen we dan lekker tot een uur of half 1. Dan worden we wakker gekletst..
Ik slaap ook tussen de middag met Tycho mee hoor! Zelfs als ik die avond ervoor vroeg naar bed ben gegaan en hij gewoon doorslaapt (9van de 10x) vind het gewoon heerlijk om even lekker te gaan liggen, meestal met een boek of tijdschrift maarja dan vallen vanzelf de oogjes dicht xx
Wij deden dat ook heel vaak, nu kan dat niet meer, ze doen geen middagslaapjes meer, maar als het erg vroeg is, dan gaan we er om en om nog weer even in. Mijn ouders vinden het ook raar: "jullie zijn toch jonge mensen". Nou dat zal mij een worst zijn, 2 kleine kids en allebei werken is ook gewoon zwaar. Helemaal als ze dan soms heel vroeg wakker zijn en allebei pas laat gaan doorslapen.
hahah dus jonge mensen mogen overdag niet bijslapen? Ik was 26 toen Tycho geboren werd, werkte 3 (nu 2,5) dagen in de week, zorg voor het huishouden, heb mn vrienden en familie, een partner en wil ook weleens tijd voor mezelf en nu 14weken zwanger van de 2e... dus ja ergens moet die energie vandaan komen en als ik dan tussen de middag even een uurtje of anderhalf uur kan liggen dan doe ik dat gewoon. OW en heel erg: als ik helemaal niet gestoord wil worden dan zet ik ook de tonen van mn telefoon uit en trek ik de bel uit de stekker x
Ik sta er sinds het begin al alleen voor (eerst met , nu zonder partner) dus als Yara slaapt kan ik huishouden of andere dingen doen. Sinds ze er is heb ik nog geen nacht goed geslapen haha, maar het went Slapen doe ik wel als ik oud ben
Ik doe het alleen als ik ziek ben of me ziek voel. De afgelopen dagen was ik niet helemaal lekker, dus heb heerlijk met haar mee geslapen van 11.00 tot 13.30.
Wij doen het ook! Mijn man is vrachtwagenchauffeur en werkt 50-60 uur per week. Dus in het weekend wil hij graag een uurtje liggen tussendoor. En we gaan ook gewoon lekker op tijd naar bed. Doordeweeks ga ik ook weleens liggen als ons dochtertje slaapt... Maar echt slapen doe ik dan niet hoor... Ik lees dan een tijdschrift oid. Heerlijk.......