hoi ik ben nu 5 weken zwanger en slaap de laatste paar dagen heel slecht. Ik word echt al heel vroeg wakker en kom dan niet meer in slaap. Vannacht was ik 01:30 tot 3:30 wakker en daarna heb ik erg onrustig geslapen. Kan dit te maken hebben met mijn zwangerschap? Als ik wakker ben, denk ik wel meteen aan mijn zwangerschap en alles wat me moeten doen en kopen.... op zich wel leuk maar niet om 3 uur 's nachts of 5 uur 's morgens...Misschien gewoon onbewust zorgen maken.... Wie slaapt er nog meer slecht of onrustig sinds de zwangerschap?
Ik de eerste tijd sliep ik ook slecht toen paar weken een gat in de dag en nu slaap ik weer slecht . Denk dat dat wel met de zwangerschap te maken heeft zou het anders ook niet weten.
Goedemorgen Ik slaap ook echt heel erg slecht de laatste ander halve week. Ik kan echt heel slecht komen. En slaap ook heel ligt. Ik moet 's nachts ook minimaal 1x plassen en heb dan ook weer meteen enorme dorst... en ja hoor, dan ben ik meteen weer klaar wakker Vervelend he?!
Hoi! hier nog een! ik kan snachts ook slecht slapen. maar ik denk dat het komt door veel te vaak naar de wc te gaan moet mininmaal per nacht 2 tot 3 keer! en ja daar word ook niet echt slaperig van. wel kan ik heel goed in slaap komen! maar in slaap blijven...nee. xxxx
Ja ik ook, hier wel de hele tijd het geren naar de wc om te moeten plassen. Verder als ik wakker word, erge maagpijn en misselijk, want de kleine ligt nu al 3 dagen tegen m'n maag aan gedrukt, ook erg fijn :s Dus dat slechte, korte slapen, hoort erbij, helaas.
en hier nog een slechte slaper Ben van nature al een slechte slaper, maar nu slaap ik bijna helemaal niet meer Ben wel doodmoe maar slapen ho maar.
Hoi , Ik ken het probleem wel een beetje. toen ik de 1e dag uit de nachtdienst kwam sliep ik tot wel 16.00! En de tweede nacht dat ik eruit kwam heb ik maar tot 11.00 geslapen. Ik was nog hartstikke moe maar kon niet meer in slaap komen. Ook vanochtend was ik om 9.00 al wakker en kon niet meer in slaap komen. Ook het in slaap komen gaat erg lastig. Ben vaak nog tot lang wakker! Erg vervelend! Liefs Farfan
@hormoontje, ik probeer idd overdag een uurtje te slapen maar op de een of andere manier lukt het gewoon niet. IK denk dat het momenteel ook te maken heeft met de nodige stress, normaal maakt dat niet uit, maar nu met al die hormonen is het waarschijnlijk toch anders.
hier nog een dames... helaas kan ik ook de uren wel tellen 's nachts. is misschien wel een voorbereiding van moeder natuur voor straks
Ben 's ochtends ook zo vroeg wakker! Als je een keer uit kunt slapen is dat niet leuk. Ik word 's nachts ook een paar keer wakker en ik droom heeeeel raar. Wie herkent dat rare dromen?
ja hier ook! ik droom erg intensief, normaal moet ik juist altijd plassen s`nachts maar nu slaap ik zo vast dat ik s`morgens ontzettend moet plassen, stom he?
pffffffffffffff slaap ook al 4 dagen bar slecht, bij gevolg dat ik doodmoe ben overdag, maar dan moet ik werken, deze week met de late. Ben kapot. Was weeral om 5.00u wakken er lag pas om 00.30 in bedje
hier ook slecht slapen en snachts plassen. is voorberieding op de gebroken nachten die je krijgt als de baby er is over een x aantal weken. maar leuk is anders ik slaap toch liever in een keer door, t is snachts zo koud
Ik slaap ook slecht.Wordt s nachts vaak wakker,maar slaap dan gelukkig wel weer snel.Maar na een uur ofzo weer wakker.Of ik moet naar de wc,of ik wordt wakker omdat ik t warm heb,of omdat ik zo ontzettend raar en werkelijk heb gedroomt!Soms wel frustrerend...maar t zal er wel bijhoren
Bij mij gaat het slapen wel iets beter, was eerst iedere nacht erg onrustig, maar valt nu wel mee. Word nog wel iedere nacht rond half 4 wakker, omdat ik weer moet plassen Maar verder slaap ik heerlijk!
Ik heb het ook...vaak rond 4-5.00 uur wakker. Eruit om te plassen hoef ik niet....weet van vorige zwangerschap dat ik daar ook niet zo'n last van had. Ben zo te lezen niet de enige!
hoi nou raar dat je het zegt ik weet nog niet of ik zwanger ben maar droom de laatste tijd ook raar en heb van die vage zwangerschap klachten. wel toevalig. gr.jolanda
Ik hoor ook bij het clubje van slechte slapers. Normaal val ik als een blok in slaap en word ik pas wakker als de wekker 's morgens afgaat. Nu droom ik heel intens en kom ik heel vaak wakker, niet zo plezant maar het zal er wel bijhoren zeker.