herkenning of toeval?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jade11, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    toen wij in schotland woonden, keken we bijna iedere dag naar masterchef op bbc.

nu hebben we dit een aantal maanden niet gekeken, en kwamen er gisteren achter dat het weer was begonnen.
    nou kijkt mila af en toe wel wat tv, maar alleen als het nijntje is, anders is ze naar een paar minuten haar aandacht al kwijt.

gisteren heeft ze een uur naar de tv zitten kijken, de hond wilde spelen met haar maar had ze geen aandacht voor, het was echt alleen masterchef.

is dit puur toeval, of zou ze het toch herkennen? of misschien de schotse en engelse accenten?
    vond dit zo raar, zelfs sesamstraat houd ze niet langer dan een paar minuten vol..

2. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    geen reacties? heb ik zon raar kind?

ze heeft vandaag weer een uur masterchef gekeken.
    dat arme meisje ziet allemaal lekker eten voorbij komen en zelf eet ze iets wat alleen maar te vergelijken is met kattenvoer..

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, op haar leeftijd lijkt me dat ze het wel zou kunnen herkennen, maar kan natuurlijk ook zijn dat ze het gewoon interessant vindt... Ik merk aan Thirza dat ze grote-mensen-programma's (met echte mensen en echte dingen dus) veel interessanter vindt dan kinderprogramma's, (niet dat we haar steeds tv laten kijken, maar als ze toevallig bij ons op schoot zit, is ze veel geinteresseerder in volwassen programma's dan dus tekenfilms ofzo).

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Zal best herkenning kunnen zijn. Persoonlijk vind ik een uur televisie kijken voor zo'n jong kindje (voor kleine kinderen ubrehaupt) wel erg lang!!

Deel Deze Pagina