hoelang nu zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schatje1, 8 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Hoi meiden..

ik heb vanmiddag een zwangerschaps test gedaan en was meteen positief.. nu wilde ik aan jullie vragen als ik 7 november eerste ongesteldheids dag had hoelang ben ik dan zwanger?
    Ik kom er even niet meer uit met berekenen..

please help me even haha
    ben nog aan het shaken :)

groetjes

2. Ylana

Ylana Actief lid

6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Wanneer was de 1e dag van je laatste menstruatie?

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb het ingevoerd op een andere site en dit kwam er uit als 7-11 je laatste menstruatie begon

je bent 4 weken en 3 dagen zwanger en 13 augustus uitgerekend

en nog gefeliciteerd

4. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ik had ff geken voor je..en je bent nu dan 4 weken en 3 dagen zwanger..VAN HARTE MEID EN GENIET ERVAN!

5. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    gekeken bedoel ik :)

6. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Geniet ervan! Gefeliciteerd!

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Als je tenminste normaal een cyclus van 28 dagen hebt, neem ik aan. Maar dat zal niet heel veel anders zijn, aangezien je nu al getest hebt.

Mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was ruim een week voor die van jou (27 oktober) en ik heb ook vandaag positief getest. Maar omdat ik een langere cyclus heb (zo'n 38 dagen, gok ik) ben ik nu 4 weken en zo'n 4 dagen en niet langer.

Spannend hè!

8. Shaceaby

Shaceaby Lid

23 mei 2007
    30
    0
    0
    Administratief medewerker
    Vlaardingen
    Ik heb misschien een offtopic vraagje, maar weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen dus doe ik het maar hier.

Het is nu niet meer zo relevant, aangezien ik al bijna 39 weken ben, maar het blijft in mijn hoofd zitten.

Tijdens mijn termijnecho(eerste afspraak) bij de gyn. werd er gevraagd naar mijn eerste dag laatste menstuatie. Ik weet 100% zeker dat het 16 maart 2007 is geweest.

Volgens de gyn. klopt het niet want de termijnecho wees uit dat ik al verder was. Dus met zijn berekeningen was mijn eerste dag laaste men. 11 maart. Hij hield voet bij stuk! Dus ik liet het maar voor wat het was.

Het zijn maar 5 dagen, maar ik blijf het vreemd vinden.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de beeb in die periode iets groter dan normaal was.

Heeft iemand hier een lander logische verklaring voor :(:

Nog gefeliciteerd Schatje1!

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik had precies het zelfde, ik wist zeker dat ik precies met oud en nieuw een eisprong had gehad vanwegen ovulatieteste en tempen en 7 de heb ik de innesteling gevoelt en de 13 teste ik pas voor het eerst positief. toen ik voor de 1e echo met 8 wk ging klopte deze precies (kreeg al vroeg een eche vanwegen miskraam) precies 3 wk later was ik ineens 12 wk maar dat kon nooit want wist zeker dat ik niet eerder bevrucht kon zijn en moest 11 wk zwanger zijn. ik had een uitgerende datum van 25 september in me hoofd en hun hadden hem op 18 september neergezet. uiteindelijk ben ik 12 september bevallen van een gezonde dochter 3160 gr en 46 cm groot met een zwangerschapsduur van 39wk en 1 dg. in mijn ogen was ik pas 37wk en 1 dg maar goed het was dus mooi optijd

10. Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!

Genieten maar! :D :D

Groetjes xena

Deel Deze Pagina