Bobbel onder tepel bij baby 6 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boefjesmamma, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje is 6,5 en gister bij het in bad doen, voelde ik een duidelijk knobbel onder een tepel. Onder de andere niks.
    Ik dacht het al eens eerder te voelen, maar dacht toen dat ik het me inbeeldde dus die knobbel is duidelijk wel groter geworden.
    Heeft iemand dit toevallig ook gehad met hun zoontje?
    Ik ga sowieso de HA er over bellen morgen, maar ik vraag me wel af wat het is.

Hopelijk kan iemand me wijzer maken!

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Misschien een verstopt talgkliertje?

3. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    Mijn dochter had het ook ongeveer met die leeftijd ben er toen mee naar de huisarts geweest en was idd een kliertje dus niks bijzonders. Kan heel lang blijven zitten zei de HA, maar zou voor je eigen gerustheid gewoon even de HA bellen.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat zijn vaak kliertjes inderdaad, of vetbultjes. Zit het los onder de de huid (kun je het wat milimeters verschuiven)?
    Mijn jochie heeft er eentje in zijn nek. Die zit er nog steeds, maar schijnt ooit wel te verdwijnen.

5. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Ja ik kan het wel bewegen.
    Doet mij het meeste denken aan een kliertje, maar vind het zo raar bij een baby (jongen).

6. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Mijn dochter heeft het ook en ik heb het een keer aan onze kinderarts gevraagd en tot de kindjes 1,5 jaar zijn doen ze er sowieso niks aan omdat het dan nog weg kan trekken. Het maakt niet uit of het een jongetje of meisje is.

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zoontje heeft het ook. Wel heb ik er even een arts naar laten kijken / voelen. Hier was het niks, een melkkliertje. Vond het zelf ook raar bij een jongetje, maar het komt veel voor. Maar gewoon even laten onderzoeken!

8. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

en heb je al gebeld?

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ons meisje heeft het ook en is door de ka onderzocht, er zijn echo's gemaakt en een punctie gedaan die mislukt is. Uiteindelijk werd ze door verwezen naar een oncoloog in het amc. Daar zijn onderzoeken gedaan en er blijkt bij haar een hormoonstoornis te zijn die dit veroorzaakt. Ze moet jaarlijks terug voor controle van alle vrouwelijke geslachtsorganen.

10. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Ik heb voor de 12e een afspraak staan bij het CB (vind die arts erg prettig en prettiger dan mijn HA).
    Is dat te lang wachten volgens jullie of kan dat wel?

Deel Deze Pagina