Voor mezelf ben ik opzoek naar een mooie rugzak. Voor met uitstapjes vind ik mijn handtas te zwaar als ik er yumboxen en drank in heb zitten. Weegt teveel op 1 schouder. Nu wil ik dus een rugzak kopen maar degenen die ik mooi vind zijn weer 70+ euro. Een cars rugzak van 10 euro wil ik ook niet mee rondlopen en met zo een dikke zwarte voel ik me bekeken tegenwoordig. Ik ben dus opzoek naar een mooie vrouwelijke rugzak die je kan gebruiken ipv een handtas. Ook niet te vrouwelijk met allerlei prullaria erop maar gewoon een vrouwelijke rugzak wat overal een beetje bij past. En niet te duur. Hebben jullie een rugzak? En wat voor eentje?
Enrico Benetti heeft fijne rugzakken, redelijk plain, verschillende formaten en verschillende kleuren. En ze dragen comfortabel, dat vond ik het belangrijkst. Veel 'mooie' rugzakken hebben verschrikkelijk irritante draagbanden vind ik.
Eastpak, hebben ze in verschillende kleuren en printjes. Wel een sportieve tas maar draagt heerlijk. Mijn zoon en dochter hebben hem voor school en ik gebruik hem voor dagjes Efteling enz.
Je kijk ook is bij modektens in de webshop voor een bagpak. H&,M, Zara wehkamp. De mijne was van fe Zara. 30 euro dacht ik. Hij is wel zwart.
Ik heb een klein dames-outdoor rugzakje. Voordeel is dat die banden toch een stuk comfortabeler zijn, ik vind het echt fijner lopen. Maar ik heb dan ook snel last van mn schouders. Ik wou er een linkje bij doen, maar hij is niet meer te koop denk ik.. lijkt een beetje op dit https://www.bagageonline.nl/jack-wolfskin-ancona-rugzak-ocean-wave.html
Ik heb nog altijd mijn grijze eastpak van de middelbare school, saai grijs dus niet echt vrouwelijk, maar wel lekker ruim. En anders eens de opruiming van een tassenspeciaalzaak in de gaten houden? Dan kom je misschien nog een mooie afgeprijsde tegen.
https://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-accessoires/home-dames-accessoires-rugzakken/0000300145968800000001/4100408.prod?&fromCategoryDetail=true Deze lijkt een beetje op je voorbeelden.
O'Neill heeft er ook.. je zou eens kunnen kijken op travelbags.nl o.i.d. daar staan er heel wat (van verschillende merken) bij elkaar
Ik heb nog een Eastpak van de middelbare school. Zeg 20 jaar oud dus. Wat mij betreft heeft die zijn geld wel opgebracht dan. En sinds twee jaar heb ik een rugzak van Dakine (voor mijn werk, kan een laptop in in dit model, maar ze hebben allerlei modellen). Die vind ik ook geweldig. Ook super stevig. Ziet er na twee jaar nog steeds als nieuw uit. En veel keus inderdaad. Decathlon heeft ook veel rugzakken. Wel sportief ed, maar ook goedkoop en naar mijn idee is de kwaliteit ook heel aardig.
Ik heb een bruin leren van marktplaats. Ben er heel blij mee, gebruik hem bijna elke dag. Past ook overal bij.