hoeveel winterjassen heeft jouw peuter? en is dat echt noodzaak of omdat je niet kon kiezen en diverse jasjes erg leuk vond?
mijn zoontje heeft voor komende winter 2 jassen...jaar ervoor 3, maar dat was er 1 te veel. deze bleef hangen.... ik heb een reserve voor als de ene nat/vies wordt, dus dat is niet echt overbodige luxe(vind ik zelf). groetjes, Mirian
Ik heb er net een gekregen, maar zal er nog wel een bijkopen. Als er dan een vies is, kan die rustig de was in, zonder gelijk zonder jas te zitten! Want reken maar dat een jas vies wordt, hahaha... Je kleintje kan spugen, kwijlen, knoeien....
Ik heb er 2, 1 nieuwe voor het gebruik en één oude voor als er iets met de eerste is en die in de was gaat ofzo
wij hebben er nu 1, die bedoeld was als jasje voor erbij maar aangezien ik geen goed passende leuke andere jas kan vinden... ziet het ernaar uit dat dit dé jas gaat worden. en vraag me dan ook af of 1 jas wel handig is. 1x languit in een waterplas, en als je dan later die dag nog weg moet dan euhhhh ja heb je geen jas! (de jas die hij heeft mag ook nog eens niet in de droger... handig )
Hoi, Ik heb er 2, dit omdat er altijd wel 1 een keer gewassen moet worden en niet meteen droog zijn, en voor allerlei ongemakken die er kunnen gebeuren waardoor ze een jas ineens niet meer aankunnen De jassen hoeven niet duur te zijn. Groetjes Monique76
hier ook 2 jassen. 1 speeljas, is een jas van vorig jaar. 1 nette, is een nieuwe vorige week gekocht. 2 zijn er eigenlijk echt wel nodig, vooral als er 1 in de was moet!
Ja zo denk ik ook... Iman heeft ook veel jassen, maar maar 1 dure, de rest goedkoop. Ze hoeft maar met drinken te knoeien of zo, of in de modder te vallen en dan zou ze geen winterjas meer hebben voor die dag.
mijn zoontje heeft nu 3 winterjassen een witte, een groene en een gevoerde spijkerjas ik wil nu nog een zwarte en dan ben ik klaar, niet echt noodzaak meer om een leuke outfit compleet te maken