Hoi allemaal, Ik ben ten einde raad! Heb netjes met 6 weken de fles uit de kast gehaald, geen probleem. Dochtertje dronk om de dag een flesje (volledige voeding nutrilon zodat ik kon oefenen met kolven). Toen ik moest gaan werken heeft ze die eerste week wel met tegenzin haar flesjes gedronken (op di en vr 2x een flesje). De week erop begon de ellende! Ze ging alleen maar keihard krijsen! Ze is bij mijn moeder als ik werk en die kreeg er geen ml meer in! Ik ben die week heen en weer gereden om te voeden en trof daar een hevig snikkend kind aan met rood doorlopen oogjes, te moe om nog aan mijn borst te drinken. Na slaapje van 15 minuten dronk ze dan 1 borst en ik weer overstuur naar mijn werk terug! Zo gaat het nu al 3 weken en het sloopt mij! Ik heb nu iedere dag strijd om die fles met haar. Ik probeer haar namelijk zelf uit de fles te laten drinken want ze zal er toch aan moeten wennen..... Ben ten einde raad, wie heeft de gouden tip! Heb al veel geprobeert maar je weet maar nooit! Groetjes Gwen
Dit probleem hadden wij ook met 4 mnd..wat een drama was dat! Heel veel sterkte Bij ons hielp de tommee tippee fles, ik vond het echt een wonderfles want niks anders werkte..en die fles na drie dagen een keertje te hebben geprobeerd, hapte ze ineens en hield vast en liet niet meer los. Ze zijn bij de etos te krijgen en anders bestellen bij een webwinkel ofzo!