iemand die weet wanneer baby'tje indaalt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vondebs, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Ik heb zojuist op de materniteit een half uur aan de monitor moeten liggen omdat ik last had van harde buiken. Nu gaan ze mijn urine controleren en mag ik morgen bellen want op de monitor was niet veel te zien. Ze zeiden mij wel dat de harde buiken konden komen door het indalen van het kindje en dat dit effect heeft op de baarmoeder. Ik ben bijna 26 weken. Kan dit zo vroeg?? maakte me er wel wat zorgen over

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    De vorige zwangerschap was onze dochter al helemaal vast in het bekken met 28 weken...

Nu pas met 33 weken een lichte indaling.

Als het je eerste is kan het dus best al de indalingsstart zijn

3. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Het is vroeg maar niet onmogelijk denk ik? Sinds vorige week is onze kleinen gaan indalen, ze ligt nu al vrij diep maar nog niet helemaal vast.

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Tja, het is wel vroeg, maar het kan natuurlijk wel..
    Bij een eerste kindje zeggen ze dat het meestal gebeurd tussen de 30 en 32 weken..
    Bij een volgend kindje gebeurd het meestal later..

5. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Hey, het hoeft ook nog geen indaling te zijn. naar wat ik van je lees hebben doen ze ook maar een gokje dat het daarvan kán zijn. Ik zou me nog niet te veel zorgen maken
    Ik had rond die periode ook heel erg veel last van harde buiken. Er was niets aan de hand. Ze verklaarden het als groeipijnen en ik moest het een beetje rustiger aan doen. Na een dikke week was het weer veel beter.

6. MLkids

MLkids Niet meer actief

Ze kan zeker al aan het indalen zijn, maar ze kan er ook zo weer uitfloepen want ze is nog zo klein en er is ruimte zat!

Verder kan het zijn dat je baarmoeder nu heftiger reageert op de beweging van je kleintje en je hierdoor meer harde buiken krijgt.

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik hoor al vanaf de 20 weken echo dat onze kleine met het hoofd erg laag ligt. Welke scopiste ook, ze zeiden allemaal hetzelfde. Met 35-36 weken meende ik indaling te voelen en met 36 weken was ze ook helemaal ingedaald.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zeg altijd dat je het wel voelt als ze goed is ingedaald. het lijkt dan net of er een bowlingbal tussen je benen hangt :). mijn dochter lag met 32 wk ingedaalt en zoontje met de controle 31wk nog in stuit en toen me water brak 2 dg later lag hij ineens goed en al diep. zo snel kan het gaan

Deel Deze Pagina