hallo, ik heb sinds een paar dagen zooon verschrikkelijke zin in zoute drop. Maar volgens mij mag je helemaal geen drop eten als je zwanger bent... is er een vervangend smaak middel of ander alternatief voor?
Ik heb het gewoon gedaan hoor. Ik had wekelijkse controles en mijn bloeddruk is altijd laag geweest. En uiteraard at ik geen hele zakken tegelijk. Dus als je bloeddruk normaal is kan af en toe een handje echt geen kwaad. En zoete drop is erger dan zoute drop wat betreft bloeddruk verhogend.
je mag wel drop eten, maar idd geen zakken vol, en als je bloeddruk te hoog is ook niet... zolang je bloeddruk normaal is mag je gewoon (met mate dus) drop eten
Mij werd het juist aangeraden om af en toe een dropje te eten omdat ik zon lage bloeddruk had. Kan geen kwaad, mits je bloeddruk idd niet te hoog is.
Ik heb een lage bloeddruk dus ik eet ook regelmatig een paar dropjes. Hele zakken eet ik er toch niet van leeg want zoveel vind ik het niet aan haha. Als jouw bloeddruk laag of normaal is zou ik er gewoon een paar eten als je er zoveel zin in hebt.