Cymbalta tijdens zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door roos14, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben benieuwd of er hier ook dames zijn die bekend zijn met het gebruik van cymbalta. En zijn er ook mensen bij die dit niet hebben gestopt tijdens een zwangerschap? Zelf ben ik gestopt met cymbalta ivm onze kinderwens. Ik merk echter dat ik hier erg slecht op reageer. Ik heb ineens heel veel angsten en zorgen en beleef dagelijks flinke paniekaanvallen. Dit heb ik voor het starten van de medicijnen echter nooit gehad. Het sloopt me alleen om elke dag zo de dag door te komen..

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

2. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    Ik zou overleggen met je behandelaar en/of kijken of die je kan verwijzen naar de POP-poli (spreekuur samenwerking gynaecoloog, psychiater en kinderarts). Informatie op Medicatie | POP-poli en Lareb is denk ik interessant. Als ik dat zo gauw lees zijn mogelijke effecten tijdens zwangerschap onvoldoende onderzocht. Misschien zijn er alternatieven die je ook kunnen helpen. Sterkte!

3. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ik heb ook ruim 1,5 jaar cymbalta genomen. Ben er wel mee gestopt toen ik zwanger wilde worden, maar ook ik had daar heel veel klachten van! Echt verschrikkelijk voelde ik me! Het ging wel over na een week of 3, 4, maar was dus echt doorbijten... Hoe is het nu met je? Als het echt niet lukt zou ik gewoon met je arts overleggen! Zware paniek en depressieve gevoelens zijn ook niet goed voor je baby.. Succes!

Deel Deze Pagina