ik heb een vraag is er iemand die weet of het schadelijk is om bakleverworst een keer te eten? groetjes miriam
ik heb begrepen dat je matig moet zijn met leverprodcuten. Ik eet nooit baklever, geen idee of dat mag... weet wel dat ik maar heel soms smeerleverworst op brood doe nu... zonde, want ik vind het zo lekker!
je mag gerust een klein beetje maar hou het matig met leverworst! een plakje kan geen kwaad en een boterham met smeerworst op zijn tijd ook niet!
Hihi Miriam, wat is in hemelsnaam bakleverworst? Als ik jou was, dan zou ik niet te scheutig zijn met producten waar lever inzit. Reden is dat daar hoge concentraties met vitamine a inzitten en dat te hoge doses van deze vitamine afwijkingen aan het vruchtje (baby) kunnen veroorzaken. Ik zou het zeker niet meer dan 1 keer per week eten, als ik jou was. Liefs, Marla
hihi thanks marla en de rest op dit moment hou ik het toch niet binnen dus ga ik er ook niet van genieten als ik het een keer eet maar ik zal er aan denken dathet niet heel erg goed is maar 1 plakje mag mmmm lekker hoop dat mijn beroerd heid snel afneem dan kan ik het eten
@ miriam25: ik lees dat je uit almelo komt, ikkuh ook ! =D Lekker he, bakleverworst...... hmmmmm.....