FOTO SLIJM (niet kijken als je misselijk wordt voor slijm)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door romyatilla, 24 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hey iedereen,

Ik ben niet 100% zeker van mijn eisprong maar ik ben meestal rond dag 32 ongesteld.

Ik zit nu op dag 36 en testen zijn vooralsnog negatief, maar ik verlies dit soort draden slijm terwijl ik meestal droog ben.

Ovulatie testen zijn ook negatief.

Ik heb de 10e voor het laatst geïnsemineerd, maar het kan dus heel goed zo zijn dat mijn ei een paar dagen later is geweest dan woensdag 10 februari (2 weken terug)

Wat denken jullie van dit slijm?

Xx

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    als ik dit zie denk ik aan vruchtbaar slijm. Heb je helemaal nog geen positieve ovulatietest gehad? Dan denk ik dat die er nu aan zit te komen namelijk. Dat je morgen of overmorgen ergens een positieve ovulatietest hebt

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Lijkt vruchtbaar slijm, maar de eerste weken van deze zwangerschap had ik ook last van dit slijm. Dus wie weet 😉

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Waarom doe je een ovulatietest? Of deed je die rond je ovulatie.

Sommige mensen hebben dit slijm voor een ongesteldheid en sommige mensen bij een zwangerschap.

Ik zou dus even een zwangerschapstest doen.

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Jeetje echtwaar! Wel echt super laat!!

Nou ik ging ervan uit, want had op woensdag de 10e heel erg rekbaarslijm en een scherpe steek onder in mijn buik. Ik dacht die springt 1 van die dagen erna wel.

Nu had ik net ook scherpe steken link onderin mijn buik.

Hmm straks maar weer een ovutest doen!!

6. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Ik was eigenlijk klaar met testen rond de 8e en dacht ik laat het op zijn beloop.. ik had 2 dagen afgesproken met de donor en wilde het daarbij laten... ik had die woensdag de 10e (laatste keer dat donor kwam) enorm rekbaar doorzichtig slijm en steken... ik dacht mijn ei komt eraan!

Nu 2 weken later weer dat slijm, alleen witter... Daarom deed ik ovu test :)

Zwangerschapstest was vanmorgen nog negatief.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Maar toen heb je dus geen testen gedaan?

Heb je altijd zulke lange cyclussen dar je nu pas een eisprong krijgt? Anders is het niet nuttig ben ik bang om een ovu test te doen. Dan zou ik over 2 dagen een zwangerschaptest herhalen :)

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Nee, mijn laatste cyclussen waren 36, 33 en vorige maand 31...

Hier een foto. Net weer 2 ovutesten gedaan van clearblue met die knipperende smiley enz. en een sensitest.

Beide negatief.

Over een paar dagen maar weer eens een testje.

9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Andere mogelijkheid kan zijn:

Ik heb woensdag 10/02 geïnsemineerd en dat de maandag daarop ofzo mijn ei is gesprongen. Het kan zijn dat zaadjes dat overleven en dan nu een innesteling is?

Ik hoor namelijk ook veel over wit rekbaar slijm tijdens de innesteling.

Het is gewoon weer afwachten!! :)

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja helaas kun je niets anders dan afwachten. Alleen heeft af en toe een ovulatietest doen geen zin. Stel hij zou morgen positief zijn en jij test pas over een paar dagen weer. Dan heb je hem gemist en weet je nog niets

11. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ja, maar die cb met 4 dagen van tevoren die hoort optijd dan aan te geven of hij eraan komt. Als mijn ei 1 van deze dagen zou komen had ik op zijn minst een knipperende smiley verwacht haha

Gewoon wachten jammer genoeg.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even voor de goede orde: je hebt dus nog nooit een langere cyclus gehad dan 36 dagen? Want je noemde net alleen je laatste 3 cyclussen, maar hoe lang duurden de cyclussen daarvoor dan?

13. Logan

Logan Niet meer actief

Ik wil je goede hoop niet gelijk doen verdwijnen, maar ik heb dit ook vaak voor een menstruatie...

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Edus je hebt 3 cyclussen gehad?

Wat ik compleet niet begrijp. Waarom doe je nu ovulatie testen? Als je nu een test doet dan zou ik kiezen voor een zwangerschap test.

Ik zou echt nog even afwachten en over een dag of 2 a 3 een zwangerschapstest doen. Geen ovulatietest.

En als je de volgende maand je ovulatie wil bepalen moet je vanaf ongeveer dag 10 elke dag een ovulatie test doen. Niet om de dag ofzo.

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Volgens mij schrijft ze in dr bericht dat de zwangerschapstest negatief is en ovulatie test ook. Dat ze een ovu test heeft gedaan omdat dit vruchtbaar slijm zou kunnen zijn en ze steken in dr buik ( A la ovulatiepijn ) had... Dan snap ik wel dat je in de war bent! Ik heb vorig jaar een cyclus overgeslagen, gek werd ik, snapte gewoon niets van mn lichaam!

16. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Jij snapt me!

Ik ben vanaf dag 12 begonnen met ovutesten Sensitest en die clearblue dingen. Af en toe werd hij heel donker maar niet positief. Toen heb ik met mijn donor 2 dagen afgesproken maandag de 8e en woensdag de 10e... dus ben rond die dagen gestopt met testen. Die woensdag kreeg ik een berg vruchtbaar slijm (helder) en felle steken. Ik dacht dus eigenlijk dat ik wel goed zat. Totdat ik weer slijm begon te verliezen niet zo rekbaar als woensdag 10 feb, maar wel rekbaar en ipv helder was het zowat wit.

Ik ben dus weer naast de zwangerschapstesten aab de ovulatie testen geslagen maar die zijn al 2 dagen negatief. Nu heb ik vannacht gelezen dat een eisprong na dag 36 vrijwel onmogelijk is. Ik zit nu op dag 37.

Ik noemde mijn laatste 3 cyclussen op, omdat je daarvan het gemiddelde moet berekenen lees ik vaak. Maar dit zijn de dagen meestal (32, 31, 36, 29, 33) Ij heb meer cyclussen gehad, maar allemaal een beetje rond dezelfde dagen. Ook wel eens 41 een hele tijd terug.

17. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Nou dan zal ik eens wat vreemds vertellen.

Ik had altijd slijm tussen ei en menstruatie. Ik werd altijd ongesteld.

Toen had ik rond april/mei 2015 opeens helemaal geen slijm en was droog van onder. Af en toe een wit vlokje... ik was toen zwanger.

Sinds ik in mei een mk heb gehad is het tussen ei en mens. Droog gebleven! Af en toe een wit vlokje. Ik hoopte dus telkens dat het een symptoom was net als toen.

Maanden gingen voorbij, todat ik deze maand opeens weer wit rekbaar slijm heb tussen vermoedelijke ei en menstruatie....

Je hebt mijn hoop niet weggenomen hoor, ik hoopte namelijk nog helemaal niks hahah.. Ik wil eerst een positieve test in handen! :)

18. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Ook zo rond die dagen, heb weleens uitschieters gehad naar 41 dagen ofzo of maanden lang 32. Toen een tijd 28. Laatst 36, 33 en 31.. ik noemde gewoon ff de laatste 3 op. Op websites staat vaak dat je de laatste 3 moet gebruiken voor het gemiddelde.:D

19. Logan

Logan Niet meer actief

Door een miskraam kan de boel zo ontregeld raken he? Word je gek van! Hopelijk test je snel positief!

20. beautifulboys

beautifulboys Niet meer actief

eisprong na dag 36 zeker te weten wel mogenlijk;) ik ben er zelf 1 van en ken nog vele andere dames met cyclussen tussen de 65 en 100 dagen waarbij ook eisprong. sommige zwanger sommige niet.

rekbaar slijm had ik voorheen ook meerdere keren in cyclus. ( vrijwel doordat mijn cyclus heel lang was en steeds schommelde) ook door hormoonschommelingen eetpatroon werd het bij mij sterk beinvloed.

Deel Deze Pagina