Hi Dames, Ik zit er vandaag helemaal doorheen, ik heb al een aantal weken last van mijn bekken en loop bij de fisio. Ik had gister een afspraak met de arboarts om te kijken hoe ik kon blijven werken want zoals het ging lukte het in iedergeval niet. Mijn arboarts heeft me gevraagd mijn dienst af te maken en niet meer terug te komen , ik schrok hier dus mega van, maar na mijn dienst wist ik dat het niet anders kon (ik kwam totaal kapot thuis), terwijl ik voor mijn dienst 14 uur geslapen had en zo min mogelijk gedaan had zodat ik op mijn werk kon bewegen. Ik weet dus dat het niet anders kan, maar het ziet er voor mij naar uit dat die 9 maanden wel heel lang gaan duren... Jooze
Hé Jooze, Wat een pech voor jou zeg! Maar als ook een arts het adviseerd, dan moet je er inderdaad toch echt naar luisteren. Het is heel vervelend, maar voor je lichaam en je baby zal je het moeten doen. Heel erg veel sterkte! Ik hoop dat het voor jou nu in ieder geval niet erg pijnlijk is. Of mag je iets nemen tegen de pijn? Groetjes,
Thanks, En nee ik neem niks tegen de pijn want dan ga ik er "doorheen" zeg maar. Ik moet gewoon zo rustig aan doen dat het niet veel pijn doet. En ik weet dat ik dit voor mezelf en de kleine moet doen, maar het is wel moeilijk.. Jooze
Ow meis, wat vervelend voor je... Ik zou zeggen hou je wel aan zijn advies, dat is echt het beste voor je kleine en voor jezelf! Sterkte! Heel veel liefs Vie...
hai ook ik wil je even heel veel sterkte wensen..tis moeilijk om te accepteren dat je lichaam niet meer wil!
Jeetje meid, dat is heftig zeg. Maar wel noodzakelijk blijkbaar, anders had die arts dat niet gezegd. Als advies kan ik je meegeven dat je het beste kan proberen een dagritme aan te houden. Dus op dezelfde tijd opstaan, vaste dingen doen, op vaste tijden eten en zo. Dat geeft houvast en dan duurt de dag iets minder lang. Ik deed bijv. opstaan, ontbijten, dan ff douchen, op internet, tv kijken (tussen 11 en 14 uur zijn op de BBC1 erg leuke programma's), ff naar de supermarkt, weer ff liggen, dan eten koken. En de dag was alweer voorbij. Probeer ook dingen te zoeken die je zittend of liggend kan doen. Boek lezen, borduren, etc. In elk geval sterkte.
Dat is inderdaad heftig zeg! Misschien een klein lichtpuntje dat je je over een paar weken wat fitter voelt en dat misschien de moeheid wat minder is geworden en je wat meer energie hebt. Ik voelde mij tussen week 7 en 9 echt een vaatdoek, helemaal uitgeput, maar daarna ineens weer meer energie. Maar goed, over de bekkenpijn kan ik niet meepraten, maar wens je iig ontzettend veel sterkte toe!
Hi Dames, Bedankt voor jullie tips! Probeer inderdaad wel een dagritme aan te houden en ik heb al een kind dus ik zal ook wel moeten.. (Hoewel hij naar het kdv gaat 2 dagen in de week en 1 dag is papa thuis). En ja die vermoeidheid ik hoop inderdaad dat die er bj de 12e week een beetje af is... Jooze