redbull

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mounia777, 8 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia777

mounia777 Lid

9 aug 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat voor drinken is goed?
    Want ik ben verslaafd aan redbull hebt het nu al paar dagen niet gedronken, maar wat voor drinken zou ik nu kenne drinken ipv alleen maar water?

groetjes

2. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik drink veel AA,Wickey's, frisdrank en soms thee.
    Oja en spa rood. :)

Goed van je dat je geen redbull meer drinkt ;)

3. mounia777

mounia777 Lid

9 aug 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi keepsmiling, bedankt voor je reactie, ja het is echt erg afkicken en nog zoveel maanden haha maar is AA ook niet slecht? omdat het een sportdrank is?

groetjes

ps ben jij trouwens moslima omdat er insallah staat boven je ticket:p ik ben een nederlandse moslima, mijn man is marokaans.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    AA en dat soort dingen zou ik ook liever laten staan, en liever niet teveel caffeine..

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb mijn energy-verslaving ingeruild voor een nieuwe verslaving.
    Ik maak van spa rood en ranja mijn drinken.
    En allemaal verschillende soorten ranja voor de afwisseling.
    Krijg zo vast nog een hoop suiker binnen maar tenminste geen caffeine en taurine.

6. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik weet eigenlijk niet of AA slecht is, heb bij de ingedienten geen cafeine zien staan..;)

Had volgens mij wel ergens gelezen dat AA goed is voor als je bijna uitdroog of iets in die richting.

Ja klopt ik ben een moslima, ik ben van Turkse afkomst.

Je hoort steeds vaker dat NEderlandse vrouwen zich bekeren :D

7. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    Hier nog 1tje die aan het afkicken is van de redbull;)
    En mn koffie smaakt me niet meer dus ben aan de thee gegaan:D
    Voor de rest drink ik spa&fruit,wickey,taksi en 7up;)

8. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus het is echt zo dat redbull slecht is???? :(
    Als ik nu dan uit ga,is dat het enige wat ik dan nog lekker vind...
    Ik ben hier echt zooo nieuw in,hier had ik dus nie aan gedacht. Terwijl ik wel had gelezen dat ik beter niet te veel koffie moest drinken...

9. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hier nog een ex verslaafde van Red Bull (eigenlijk de suikervrije Powerbooster van Kruidvat) oooooooh wat mis ik het :( De smaak... de boost die je ervan krijgt.... Soms drinkt iemand het, en dan ruik ik er stiekem aan hihi. Heel erg. Maar ben ook de dag van de positieve test direct, cold turkey, mee gestopt! Geen slokje meer en ga dat iig volhouden tot ik klaar ben borstvoeding.
    Maar daarna ga ik het misschien wel weer drinken.... Maar wil het eigenlijk niet. Het is zo slecht voor je, maar zo lekker :)

Ik drink sinds zwangerschap twee liter, vooral C1000 minderzoet Granaatappel framboos, Sisi orange sap (in groen pak met sinaasappeltjes die van glijbaan afglijden) en Jus de orange in die flessen van de Lidl.

PS heel toevallig (?) maar hier ook een Nederlandse moslima met een Marokkaan getrouwd :)
    xxx

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Is het ook niet, in sommige soorten zit veel suiker, maar dat heb je bij bijna al het drinken, AA kan je veel beter drinken dan Red bull.

11. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    Gewoon alle ander fris kan je gewoon drinken. Met bepaalde dranken met mate ivm de zoetstoffen of caffeine.

Deel Deze Pagina