`wanneer worden de kwaaltjes minder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rastagirl, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hai ik vroeg me af wanneer ong de kwaaltjes van zwangerschap minder worden ik begin me nl langzaam aan steeds iets beter te voelen of is dit nu te vroeg?
    zolang ik blijf eten word ik nie meer misselijk en moe ben ik nog wel maar toch anders heb aan de andere kant ook iets meer energie is beetje dubbel
    blijf alleen last van me rug houden en in het midden van me buik die ongi krampen wel lichtjes

wie kent dit en klopt het of moet ik me zorgen maken of komt het omdat ik eraan begin te wennen lichamelijk?

2. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

De één blijft er de hele zwangerschap last van houden, maar meestal na de eerste drie maanden ben je er wel vanaf. Dat met je misselijkheid is omdat je nu weet hoe je er mee om moet gaan, maar straks heb je er helemaal geen last meer van.

Het is zeker niet te vroeg, en ben maar blij dat je je al lekker wat beter voelt, zorgen maken is totaal niet nodig.

Geniet lekker van je zwangerschap want alles vliegt voorbij.

Groetjes van een trotse mama.

3. Ieder stadium van de zwangerschap heeft zo zijn eigen kwaaltjes is mijn ervaring.
    Je begint met misselijkheid, moe zijn en daarna gaat het wel weer en aan het eind weer moe, pijntjes etc...
    Maar de 1 heeft er meer last van dan de ander. Is toch je eigen ervaring uiteindelijk.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik zit juist te wachten op mn kwaaltjes, gewoon voor bevesteging, ben er een beetje onzeker over. Het enigste wat ik nu heb dat ik moeilijk kan ontbijten en me koffie niet zo lekker is.

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tja je kan er je hele zwangerschap last van hebben, ik ben nu nog steeds iedere dag misselijk en geef minimaal 3x per week ook over. Niet alleen 's ochtends maar ook bv 's nachts.

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

bij mij gaan de kwaaltjes op en af. De ene dag voel ik me beter dan de andere dag.
    Als ik iets verkeerds eet dan ben ik meteen misselijk. Kan op dit moment geen mayo gebruiken. Maar ook bepaalde sapjes krijg ik niet meer weg.
    Heb wel veel trek in kaas. Je kan me bijna snachts wakker voor maken.
    Dat moe zijn daar heb ik meer last van als ik een drukke dag heb gehad. Mijn dagen zijn steeds makkelijker in te vullen. Het is voor iedereen anders. Mijn vriendin is 9 maanden lang misselijk geweest.

Ik merk wel dat deze zwangerschap totaal anders is dan mijn vorige zwangerschappen.

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ja ik heb idd ook wel dat deze zwangerschap totaal anders is als me eerste bij me eerste was ik totaal niet onzeker maar goed had toen ook nog geen internet dus kon niet alle verhalen zowel goed als minder leuk lezen en nu wel en merk dus ddat dat me heel onzeker maakt ben ik normaal nooit sta altijd stevig in me schoenen maar nu pfffff
    word gek van mezelf

8. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik ben ook nog steeds erg moe en misselijk en dan zijn er dagen dan voel ik me okay en dan weer dagen dat ik veel moet spugen! nja heb er dan ook 2 dus das dubbele portie hormonen....succes

Deel Deze Pagina