Hoi allemaal, Misschien al een vraag die eerder gesteld is. Zoals vele moeders wil ik graag afvallen. Tijdens de zwangerschap ben ik ongeveer 16 kg aangekomen en in de eerste twee weken ongeveer 9/10 kg afgevallen. Ik ben van 54 kg naar 70 gegaan. Gisteren was ik dus op zoek naar oefeningen die ik al mag doen, helaas niet van de verloskundige mee gekregen wat ik zou mogen doen. Was wel handig geweest. Tijdens mijn zoektocht ben ik een paar verontrustende berichten tegengekomen. Dat je wel je oude gewicht terug kan krijgen maar dat je je oude kleren niet meer past. Ik schrok hier enorm van, ik wil heel graag mijn oude gewicht, of zelfs iets lager, terug en mijn oude kleren passen. Ik zie het niet zitten om een nieuwe garderobe aan te schaffen. Mijn vraag is eigenlijk: Waar kan ik video's vinden met oefeningen voor een net bevallen vrouw? Mag met baby. Voor over een maandje is dat erg leuk, nu kan hij zijn nek nog niet stabiel houden. Ik heb al op youtube gezocht maar heb er een aantal gevonden. Ik wil er graag meer omdat ik erg snel verveeld raak. Alvast bedankt!!
Ik zou eens in je omgeving kijken of er zwangerschaps fitness cursussen zijn, want die hebben vaak ook na gym... Bij ons word deze gegeven Door een fysiotherapeut. Of misschien 1 afspraak maken met een fysiotherapeut zij kunnen jou vertellen wat je wel een niet mag doen. Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je bent bevallen, maar je mag Nog niet alles trainen net na je bevalling. Zoiezo is het goed om je lichaam eerst de tijd te geven om te herstellen... Je lijf krijg je wel weer terug... echt waar! Bij mijn vorige zwangerschap heeft het een jaar ongeveer geduurd zonder lijnen of iets dergelijks,maar puur mijn sport en werk weer opgepakt. Het komt goed!
Je woog 54 kg en wil eigenlijk nog wel wat lager uitkomen nu? Denk je wel aan je eigen gezondheid? k zou kiezen voor iets onder begeleiding of anders Vk bellen voor tips.
Het gaat er mij eigenlijk om dat ik alvast wat materiaal heb om te doen op het moment ik denk dat ik er klaar voor ben. Je kent je eigen lichaam natuurlijk het best. Toevallig ga ik volgend week naar de bekkenbodemtherapeut omdat ik weer erge last heb van mijn bekken. Had ik in de zwangerschap ook al. Ik ben niet groot, 159 cm. Ook heb ik altijd 50 kg gewogen en denk dat dit toch wel een kans is om te kijken of ik weer op de 50 kg kan komen. Als het iets meer is, ben ik ook tevreden.
Nou ik kan gewoon mijn oude kleding aan hoor Ik doe de babycarry workout maar dit is alleen in ( omgeving) Zoetermeer. Verder zou ik het vooral rustig opbouwen met de standaard oefeningen denk ik
Mwah, ik heb nooit oefeningen gedaan (ik haat sporten ) en ik zit gewoon weer op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschappen (en ik had ze snel achter elkaar, kinderen schelen 14 maanden) en ik pas ook gewoon weer in mijn oude maat.