hoi ik neem nu na vijf jaar proberen de pil weer.desorelle 30 ipv 20 dus zwaarder. neem ze door (al drie maanden) omdat ik niet kan werken door de pijn.heb sinds deze pil PIJNLIJKE borsten echt vreselijk(ga ze laten nakijken binnekort) bh aandoen is gewoon hel en zeker uitdoen(heb Dcup en die vallen dan zo als je bh uitdoet) ook zwaarder en groter geworden.(had D cup nu weer E) ook vaak misselijk ineens door geuren(bvb man komt in bed met sigarettengeur en hup word wakker en wc op) en overgeven vaak. ook ondanks het doornemen altijd doorbaakbloedingen(bruin) en toch wat pijn. zou mijn pil te licht of te zwaar zijn? zwanger zal ik wel niet zijn wat kan dit nog zijn van de borsten? effe appart mijn gyn heeft eens laten vallen dat het goed zou zijn om drie maanden weer de pil te nemen en dan opnieuw clomid te gebruiken waarom precies zou dat daar goed voor zijn? ben wel nieuwschierig als je de pil neemt Wat geeft die precies af? de pil remt je ei af ...ja? door middel van .... nooit achter gekeken dus ben benieuwd want ik heb pcos en men zegt dat de pil oestrogeen geeft,lijkt me sterk aangezien ik clomid moet nemen voor een ei te kunnen krijgen....en die heeft ook oestrogeen dus info hierover zou fijn zijn gwn zodat ik mee ben groetjes!!!