Heyyyy Wie kan mij helpen; ik moet een heeeleboel adressen op etiket afdrukken... Heb van de week bij de hema de etiketten gekocht en wil nu de adressen invoeren; nu heb ik dus helemaal geen idee hoe...heb al in word zitten snuffelen en met help maar daar wordt ik dus niks wijzer van... Hoe kan ik dit met word doen (heb 2003) en waar kan ik ook de afmeting instelling van de etiketten 9(ie wel van alles staan, maar niet de afmeting die ik wil) nl 65 x 38 Hellup!
Je gaat naar het menutje enveloppen en etiketten. Klik op Opties. Er opent een apart menu. Klik daarna op Nieuw. Er opent weer een apart menu. Hier kun je de naam van jouw etiket, afmetingen van je etiketten, aantal etiketten op een vel en velgrootte invoeren. Klik op OK. Klik dan weer op OK. En klik dan op nieuw document. Word opent dan een jouw etiketten in een document. Hier kun je dan de adressen invullen. Ik heb de adressen zo standaard in mijn computer staan zodat ik bijv. kerst alleen maar de etiketten in de printer hoef te leggen en dan op printen te klikken. Scheelt me een hoop werk.
deze mag een slotje op; ik krijg een kant -en-klare- ingevulde zodat ik alleen ff namen en adressen hoef te wijzigen bovenstaande lukte allemaal niet (afmetingen paste steeds niet op pagina) But thanks allemaal voor de moeite!