ik ga ze zelf schrijven, vind dat persoonlijker, en natuurlijk wel in een net handschrift. verder heb ik de kaarten ook zelf ontworpen, en de enveloppen zijn in dezelfde kleur, en bij de kaarten zit een koperkleur, dus we gaan schrijven met een koper/goudkleurige pen.
Ik heb maar 50 enveloppen nodig en vind handgeschreven persoonlijker. Ik heb toch niets te doen, dus ik ga voor handgeschreven. Gr. Suusje
hihi ik vind wel grappig als ik handgeschreven enveloppen zie vind ik dat juist altijd een beetje "goedkoop" eruit zien (alsof je niet weet hoe een pc werkt) daarom zou ik het juist printen.. zonder etiketje natuurlijk gewoon meteen op de envelop. no offence natuurlijk, dit komt van een pc neurt ten top
Handgeschreven, al is het dan in een doktershandschrift maar het is een stuk persoonlijker. Bovendien hoef ik me geen zorgen te maken of iets er goedkoop uit ziet of niet, degene die mijn handgeschreven kaartje ontvangt weet wel beter. Het gaat om de geboorte van een nieuw mensje en niet om een belastingaanslag. Groet van kiki
Ik draai etiketten uit of print rechtstreeks op de enveloppe. Ik wil mijn kaartjes zelf ontwerpen en maken, dan zijn ze al persoonlijk genoeg.
Ik heb ook voor handgeschreven gekozen. Ook omdat het persoonlijker is ook al heb ik een lelijk handschrift. Wie weet wil mn vriend het wel doen want die heeft wel een mooi handschrift, maar of hij 100 kaarten wil schrijven ? hahha.
tja dat heb ik met enveloppen die geprint zijn, het blijft onpersoonlijk, en ziet eruit alsof men er niet al te veel tijd aan besteden wil. maar het is allemaal persoonlijk, en vind ook niet alle kaartjes even mooi. je kan vaak zien dat er aandacht en liefde aan besteed is, maar soms zien ze er echt afgeraffeld uit.
handgeschreven goedkoop eruit zien ponyville ? dat vind ik dus van een stickertje krijg al genoeg post met stickertjes en dan zijn ze nog niet eens van de belasting nee hoor ik heb bij alle 3 handgeschreven verstuurd leuke bezigheid trouwens als je op het laatst loopt
Als ik heel eerlijk mag zijn kan ik me van geen één geboortekaartje dat ik heb ontvangen herinneren of het nou een etiketje had, een gedrukte tekst op de enveloppe of handgeschreven. Je ziet vaak meteen dat het om een geboortekaartje gaat, en dan ben ik persoonlijk veel te nieuwsgierig naar de inhoud. Die envelop gaat dus meteen weg zonder dat ik een blik heb geworpen op de enveloppe. Het is ook wel gebeurt dat ik een geboortekaartje ontving dat voor een ander adres bestemd was. Toen had ik de kaart dus al opengemaakt waardoor ik wildvreemde namen aantrof Maar goed..daarom ga ik toch maar voor gemak. (Je bent ICT-er of niet ). Ik ga het voor mezelf niet onnodig moeilijk maken voor enveloppen waar waarschijnlijk toch geen mens naar kijkt.
Ik heb gekozen voor etiket, lijkt me 10 keer handiger en sneller! Ik heb alle adressen al in de computer staan, dus fluitje van een cent om ze uit te printen toch? Marian
En wat maakt het eigenlijk ook uit of het handgeschreven of etiket is, niemand die ernaar kijkt, envelop word toch meteen weggegooid. Het gaat er gewoon om wat je persoonlijk makkelijker vind.