De titel zegt het al,waar vind ik zoiets? Alles wat ik tegenkom is creme of grijs/wit. En dat vind ik wel een beetje saai De leuke vrolijke kleertjes zijn echt overduidelijk voor jongens of meisjes, maar aangezien het voor ons nog een verrassing is wat er in mijn buik zit ... Wie weet het ???
hema heeft een paar dingetjes met rood C&A met lime groen wat dingetjes denk dat je overal "wat" moet halen tenzij je allemaal dezelfde spulletjes wil natuurlijk
Ik ben niet kleurgebonden, hihi, ben al blij als er wat kleur aan zit! En Prenatal, Hema en C&A zijn ook nog wel te betalen. Zag laatst namenlijk wel wat leuks van BFC, maar dat was voor 1 pakje al bijna 30 euro!! Om daar nou de kast mee vol te hangen wordt me toch wat te gek ...
Wij hebben hetzelfde "probleem". Ik haal overal maar wat als ik iets zie. Inderdaad wel veel creme en grijs, maar dat combineert allemaal wel makkelijk bij elkaar denk ik dan maar weer. Ik denk niet dat wij veel kleertjes hebben, maar na de bevalling heeft mijn man vrij, dan mag hij er wel even op uit om kleren te halen aangezien we dan wel weten wat het is. En mijn moeder moet op weg hierheen langs de babyplanet en heeft wel dezelfde ideen over kleertjes, dus die kan ook nog wel meenemen als de kleine er is.
Wij weten het ook niet en kopen nu ook langzaam neutrale kleren. Voordeel is dat het straks makkelijk te combineren is met rest van de kleertjes We kopen niet te veel, na de bevalling kan manlief nog wel wat kleding halen, of ik bestel het maar online. Trouwens beide moeders zouden het ook geen ramp vinden om kleertjes te mogen kopen edit: ik slaag vooral bij de C&A, Hema en Prenetal.
Het leuke aanbod in neutrale kleertjes is schaars! Bij mijn vorige kon ik nog wel leuke witte kleding met groene opdruk vinden, maar zelfs daar ben ik dit keer nog niet voor geslaagd. Ik ben blij dat ik nog neutrale kleertjes van de vorige keer heb, en ik laat m'n kraamvisite niet zonder kleertjes het huis in indien het dit keer 'n meisje is...
Ik hoor wel vaak de tip om niet teveel neutraal te kopen! Als je kindje eenmaal geboren is, dan wil je wellicht toch wel een lief blauw pakje aandoen, of een roze pakje ipv allemaal crème en grijs. Oftewel een basisgarderobe in neutraal, maar niet bv 10 pakjes. Tenzij je niet van typische jongens/meisjes kleding houd.
kleur genoeg bij rainbowbabies http://www.rainbowbasics.com deze site heeft ook erg leuk spul Home page
Bij prenatal heb je setjes van nijntje. Eerst hadden ze die in limoen groen. Die gaat er nu uit (=korting) en wordt vervangen door een rode combinaties. (Ik vind ze leuk en sekse-neutraal, heb hem in het groen, maar er zijn mensen die nijntje niet leuk vinden voor een jongen.) Je moet inderdaad bij verschillende winkels kijken en overal iets vandaan halen. Er is niet veel. Maar een tip: koop niet te veel sekse-neutrale setjes. Als de baby er eenmaal is, koop en krijg je vanzelf setjes die passen bij het geslacht en dan zul je al snel merken dat je die leuker vind en vaker pakt (want die zijn wel vrolijk van kleur), en dat is eigenlijk zonde van het geld van al die pakjes die je amper gebruikt.
Jaa die musjes.com is leuk! Heb tot nu toe alleen kleertjes voor ons meisje gekregen (zowel doorgeef als kado) en de roze- en beertjes- grens zijn al wel bereikt. Misschien geef ik nog wel eens de hormonen de schuld en bestel ik per ongeluk iets
Heb vanavond inmiddels weer de babykleertjes van de vorige keer opgezocht. Gelukkig is dat toch wat gekleurder dan ik me herinnerde, hihi! Wou alleen wat extra kleertjes kopen, want om nou nr. 2 alleen maar kleertjes van de 1e te laten dragen vind ik niet zo leuk. Helemaal niet zoals eerste pakje enzo. Dus gelukkig ben ik niet heel veel nodig. Van 't weekend de stad maar even in! Met deze tips kom ik wel een eind De eerste pakjes neutraal maakt me niet uit, ga met maat 62 wel helemaal los in de goede kleur
Kijk ook eens bij babywalz.nl en babybutt.nl Daar heb ik zelf kleding gekocht in het groen , geel en paars bijv. Daarbij is het ook nog eens betaalbaar en een snelle levering is helemaal mooi meegenomen
Van 't weekend even de stad in geweest en geslaagd bij de Hema! Leuke rood met witte setjes gehaald Bedankt voor de tips!
Ik zag laatst bij babydump hele leuk creme shirtjes met gekleurde opdruk met koetjes etc hangen was van name it. Kon echt voor beide ook de koetjes shirts eigen merk in het groen zijn erg leuk daar.
Bij de wibra. Leuke effen shirts voor twee euro. Heb licht en donker blauw plus rood. Goed gecombineerd voor allebei leuk. Zijn ook nog lekker dik, voelt niet goedkoop aan. Groetjes eva.
Wij weten het wel, maar ik ben geen fan van roze Lees dus ook maar even mee. We kopen ook hier en daar iets. We hebben donkergroen liggen, donkerblauw, geel, overheersend wit met vrolijke kleurtjes... naar nog niet echt veel, het is inderdaad zo frustrerend. Heb zelfs al rompertjes in een pak gekocht die eigenlijk voor jongens waren. Eentje staat 'boy' op, dus dan de andere 6 maar gebruiken Heb al wel leuke neutralere dingetjes zien hangen bij Hema, Wibra, Zeeman... af en toe ook wel in de GB.