Testje gedaan.. maar ik weet niet zo goed.. Wat is jullie mening over de etos 2 v 5 test? Geeft ie vaak indrooglijntjes? Ook als ie niet droog is en binnen de tijd?
volgens mij zijn ze wat minder gevoelig. Ik vind m er wel positief uit zien. Zou ff een andere halen.
Na 3 minuten is je test nog niet droog Ik hoef ook niet te turen om m te zien. Ik denk dat dit gewoon een positieve test is
Nou... spannend. Opgedroogd blijft er n klein mini licht streepje over dus ik ben niet overtuigd.. ga morgen met andere test proberen denk ik. Thanks v h meekijken!!
Ik snap t. Probeer de predictor eens. Die schijnt goed te zijn. En smorgens testen is niet altijd nodig mocht je niet kunnen wachten haha. Ik was juist een middag tester. Streepje smiddags duidelijker dan smorgens
Nou op de predictor early kan ik niks vinden hoor... Koop liever 2 v 5 predictor bij op=op voordeelshop ipv die etos 2 v 5..
Ik zie hier ook niks op. Op de etos test lijken de strepen te dicht op elkaar te staan (als de controlestreep de onderkant vd C raakt, moet de teststreep de onderkant vd T raken. Althans dat was 3 jr geleden zo).
Dit denk ik ook. Rechts naast het streepje hoort ie volgens mij te staan en daar is juist een wittere lijn te zien. Ben je nog vroeg met testen?
Aan de kleur te zien is de urine nog niet helemaal doorgelopen hier. De voorkant van de vloeistofkolom lijkt donkerder. Zou er daarom een ‘streep’ te zien zijn? Dat de predictor negatief is is belangrijker. Die is hartstikke gevoelig. Sorry...