Hallo Dames, Heeft iemand ervaring met een licht streepje bij de test jezelf zwangerschapstest? Ik heb al een week last van de zwangerschapskwaaltjes (misselijk, zere borsten(blauwe aders duidelijk zichtbaar!) Opgezette buik en ontzettend moe) ik zit vandaag op dag 26 van mn cyclus dus vanmorgen een test gedaan van test jezelf en er kwam binnen 5 minuten een heel licht roze streepje in het test venster.. ben ik zwanger?? Lfs
als je de test correct hebt uitgevoerd en het streepje binnen de afleestijd is verschenen, denk ik het wel? Een streepje is een streepje, of het nu licht of donker is. Dus een voorzichtige proficiat van mij!
Alvast bedankt voor jullie reacties!! Ik heb een foto in mijn album gezet zit namelijk op mijn mobiel en het lukte me niet om de foto hier te uploaden... ben echt heel benieuwd wat jullie vinden!
Ik zie het ook hopefultimes! Maar hij is zooo licht.. maakt me onzeker! Haha.. ik zit nog wel 3 dagen voor NOD.. misschien maandag nog ff 1 doen..
Ik zie een vaag streepje, ziet er hoopvol uit maar ik ga je nog niet feliciteren. Hij is ng veel te vaag en te dun om je zwanger te kunnen noemen.
Bedankt Jane1981 ik beschouw het zelf ook nog niet zo.. hoop wel dat de test maandag donkerder is! Maar laat ik wel weten dan.. ben gewoon heel erg benieuwd of het kan met zown licht streepje... kan ik jou wel feliciteren?
Ik zie wel een heel licht streepje maar ik ben niet bekend met die testen en weet dus niet of hij een indroger geeft of niet. Vind hem niet echt roze Wel spannend zeg!!
Op de foto is het streepje nog iets lichter dan in het echt en is wel echt roze niet grijs.. kan het een indoogstreepje zijn als die binnen 5 min verschijnt? Dat wist ik namelijk niet.. dat zou wel heeel **** zijn...
Dankje Lotteke1980 dat geeft moed.. voel me ook echt zwanger (veel kwaaltjes).. maar twijvel nog steeds.. (bang om teleurgesteld te worden denk ik)
Ik kon me vanmorgen toch niet inhouden en heb een kruitvat test gedaan.. binnen 1 minuut verscheen er een lijntje!! het was wel moeilijk om deze op de foto te krijgen... Wat vinden jullie???
Tsja ik zie wel wat maar kan er helaas weinig van maken. Misschien morgen weer even naar kruidvat en dan de 2 voor 5 euro meenemen?
Ik zie wel iets, maar kan niet echt de kleur en dikte bepalen. Is je "-" streepje nu ook grijs of hoe zie ik dat nu?
Ja is lichtblauw lijkt op de foto idd wel een beetje grijs.. in het echt zie je echt gewoon een plusje hoe ik de test ook hou haha. Ik denk dat ik morgen vroeg maar gewoon ff met de HA bel voor een bloed test.. dan heb ik gelijk duidelijkheid toch?
Denk dat je zwanger bent hoor! Je eerste test heb ik ook wel eens gebruikt, gaf ook zo'n streepje toen ik zwanger bleek. Test van kruidvat ken ik zelf niet, maar zie wel iets. Nog even inhouden en dan de CB?!