Wie o wie heeft kortingscode's van centerparcs over waar ze niets mee doen? Landal is ook goed. Ik zie namelijk dat je kortingscodes kan invullen naast de kinderkorting dus ben benieuwd of iemand ze heeft? Bedankt alvast!
Volgens mij is het bij cp nog steeds ZOMER. Ik zoek ook vaak via google en dan vind ik meestal ook kortingscodes. Succes!
Idd cp heeft nog steeds zomer, maar wij hebben afgelopen week geboekt voor september. Wij zijn met jongegezinnenkorting en vroegboekkorting goedkoper uit als met die actiecode. Probeer het dus even met en zonder die code, scheelt in je portomonnee...
thanx! Bij Landal zie ik nu doen ze geen korting van jonge gezinnen als er al korting is die week. Balen..anders gaan we voor bijna niets weg....hihi
heb wel een code voor je CP4576 = 50% korting maar dan moet je wel voor een bepaalde tijd boeken en gaanvoorwaarden kan je vinden op Center Parcs
Die data's zijn al 3 keer veranderd haha ... heeerlijk wij gaan om de 2 maanden altijd naar cp en hebben altijd een vip huisje hihi scheelt echt veel !!
vip deed hij niet en onze vip die wij wilde kon geen babybedje in dus de meerdal een kinder huisje maar geboekt! Heb er zin in!!