Etos 2v5 & kruidvat 2v5

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mixed, May 31, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mixed

Mixed Niet meer actief

Hallo,

Ik test dus constant met de Etos 2v5.
    Nu ben ik even gaan googlen en zie ik eigenlijk overal staan dat etos geen goede testen zijn en dat die van de kruidvat 2v5 veel beter/gevoeliger zijn...

Maaar... ze zien er precies het zelfde uit... Dus ik kan me voorstellen dat het uit de zelfde fabriek komt alleen de verpakking is anders.

Heeft iemand hier wat meer info over?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    De etos en kv tesren zijn idd 2 verschillende testen.
    Ze zien er ook niet hetzelfde uit (de kv en wondfo zijn wel hetzelfde met enkel een andere verpakking).

De kv is gevoeliger dan de etos, maar de kv wil de laatste tijd wel eens wat gekke strepen geven.

3. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Het zijn niet precies dezelfde testen toch? Die van kruidvat zijn wel dezelfde als de wondfo, die je online kunt bestellen. Maar die van de etos zien er volgens mij anders uit?
    Wil je een foto plaatsen van je etos test? Ik heb er nog wel eentje van mijn kv test.

4. Mixed

Mixed Niet meer actief

Dit is de etos 2v5

Attached Files:

5. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ik heb ook al geen tijdje kv testen gezien maar dan is het verschil denk ik minimaal? :)

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Nee hoor... behalve het feit dat hij ook rechthoekig is, ziet de kv test er toch wat anders uit :)

Mixed likes this.
  7. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ik ben even gaan koekeloeren in de andere topics naar kv testen en je hebt gelijk. En ik maar in de veronderstelling dat ze hetzelfde zijn. :$

Maar de testen van de etos zijn dus bagger? Want ik test al 3 dagen zulke lijntjes.
    Ik ben toch weer een beetje hoop aant opbouwen door te denken dat het aan de testen liggen. :rolleyes: dus mss moet ik dan toch even langs de kruidvat.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Nee etos is zeker niet bagger.

De test die je post is al enorm opgedroogd. Ook oogt het streepje meer grijs.

Staat dit resultaat er elke keer binnen de afleestijd en worden ze wel duidelijker?
    Waar zit je in je cyclus?

9. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ja deze test is van vanochtend.
    En ja dit resultaat iedere keer na indroogtijd. 3 dagen geleden was de test erg licht. Gisterenochtend leek even licht maar gistermiddag toch weer wat duidelijker. En vanochtend deze streep. Opgedroogd een beetje hetzelfde als gistermiddag.

1 van deze dagen moet mn nod zijn. Ik dacht vandaag maar tkan ook morgen of uiterlijk zaterdag zijn. Kheb geen ov testen gebruikt en mn cyclus is de laatst tijd wat onregelmatig. 29 tot 33 dagen. Ik zit nu op cyclusdag 30.

10. Mammielove

Dit is de kruidvat :)

Attached Files:

11. Mammielove

Oh sorry, je had het al gezien, haha

Mixed likes this.
  12. Mixed

Mixed Niet meer actief

Overigens gisterochtend en gistermiddag 2 verschillende testen gedaan.

Hier op foto van gistermiddag en 28 mei middag.

Attached Files:

LizzyLynn likes this.
  13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Je zegt dat dit resultaat elke keer NA afleestijd/indroogtijd komt.

Dan zijn het helaas negatieve testen. En zijn dit dus indroogstrepen.

Ik zou morgen nogmaals testen en dan aflezen en een foto maken binnen de afleestijd (5 of 10 min wat in de gebruiksaanwijzing staat).

Mixed likes this.
  14. Mixed

Mixed Niet meer actief

Sorry ik zeg het verkeerd. De testen geven direct wel een streepje. :) dus ik bedoel in de opdroogtijd.
    Alleen als ze opdrogen worden ze wel duidelijker. Duurt lang altijd. Was bij de kv ook zo dacht ik.

15. Mixed

Mixed Niet meer actief

Die eerste foto die ik plaatste maak ik net pas een foto van omdat ik de etos test in het geheel even wou laten zien. :)

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh kijk... dat klinkt al heel anders.

Als ze oplopen is dat positief ;)
    Ik zou wel elke dag OF met ochtend urine OF met middagurine testen.
    De uitslagen kunnen nogal veranderen al je daarin switched ;)

Mixed likes this.
  17. Mixed

Mixed Niet meer actief

Jaa i know... ik wil eigenlijk elk uur testen. Vreselijk :rolleyes:

Kheb nu geen testen. Ik wil morgen weer halen.

Dank voor het meedenken @RoGiJuLi

18. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

May 28, 2018
    1,623
    1,757
    113
    Female
    Nou ik vind ze behoorlijk positief hoor!

Mixed likes this.
  19. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ja ze zijn ook positief alleen ze blijven licht. Plus ik had gisteren eigenlijk mn nod verwacht, al zou het ook kunnen zijn dat die 1of 2 dagen later is. Maar ik wacht vandaag nog even af. Ik ga vanmiddag weer testen. Als die zo licht blijft dan zit het denk ik niet goed.

Mja we wachten af. Nog geen ongi ook. Vind het spannend. :)

20. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Ik had op 11dpo met dezelfde urine een kv (Wondfo) en een etos gedaan. De Etos test kleurde toen veel mooier. Voor mij blijft de fijnste test de Predictor Express (daarmee testte ik nu 7dpo positief), maar als je geen op=op voordeelshop in de buurt hebt, zijn ze prijzig. Dus dan is Wondfo echt een goede 2e favoriet. Ik heb gelukkig niet van die rare testen er tussen gehad, zoals ik nu veel zie.
    IMG_20180506_084029.jpg

Share This Page