Nu er meer zwagerschappen zijn misluk dan gelukt ,blijf ik zo onzeker...ookal weet ik dat je t toch niet in de hand hebt. Dit is mn test van max 14 dpo
Mooie test hoor voor 14 dpo! Snap je onzekerheid, hoop dat deze zwangerschap goed blijft gaan en je over 8 maanden een klein wondertje in je armen mag hebben!
Dat is een hele mooie donkere test hoor voor 14dpo! Ik had ze niet alle keren zo donker op die dag! Gefeliciteerd!
Wauw een prachtige test! In snap je onzekerheid, ik duim voor een goed verloop ❤ En natuurlijk gefeliciteerd! Probeer toch een beetje te genieten
Mooie test! Proberen niet druk om te maken. Ik had de mooiste test bij de zwangerschap die niet goed ging. Ook de meeste symptomen. Daarom erger ik me altijd een beetje aan mensen die die twee dingen als maatstaf gebruiken. Deze zwangerschap begon met een prullenbakstreep en gaat ook goed. Echt. Laat het los. Je hebt er toch niks over te zeggen.
Prachtige test voor 14 dpo!!! Ik hoop met je mee dat het deze keer goed mag blijven gaan. Voor nu zowiezo gefeliciteerd!
Eehh....tja, dat is ieder zn ding. Zoals ik al zei weet ik dat ik t niet zelf in de hand heb ik ben niet achterlijk. Maar bedankt dat jij mij daar ook nog even aan herinnert. Maar ik ben toch blij dat t er voor nu goed uit ziet...
Heb ik gezegd dat je achterlijk bent? Volgens mij gaf ik geen reden voor jouw onaardige reactie. Probeer alleenmaar duidelijk te maken dat het allemaal niks zegt.
Lief blijven voor elkaar meiden ❤️ Mooie test, vervelend dat je zo onzeker bent. Kan je daar helaas niet mee helpen. Ik hoop enorm voor je dat het goed blijft gaan!
Volgens mij bedoelde @Bootcamp babe t goed. Tis moeilijk vertrouwen hebben inderdaad, dat gevoel ken ik. Heb het nu tegen het einde aan nog steeds helaas. Ik duim voor een fijne en goede zwangerschap! Rustig aan.
Denk ook dat @Bootcamp babe het goed bedoelde maar ze zegt eigenlijk dat ze zich ergert aan TS, dan kan je het heel leuk verpakken maar aardig kan je het niet noemen. Na 2x achter elkaar niet oplopende streepjes hebben te gehad, wat eindigde in een vroege miskraam, zou ik ook een gat in dr lucht springen met zon donkere test. Gewoon het feit dat je lichaam het dus wel kan. De onzekerheid houd je na miskramen gewoon in de greep en als iemand dat uitspreekt vind ik het eigelijk gemeen als iemand zegt zich daar aan te ergeren.
Mooie test!! Begrijp ook wel datber veel onzekerheid is en zeker zoals Je zegt meer mis gegaan dan goed gegaan. Blijf het toch positief zien. Ga voor je duimen dat je straks een mooi klein hummeltje in je armen mag sluiten